Wie weet welke rompertjes echt smal vallen? M is nu bijna 57 cm en 4050 gram, een slank meisje dus. Ik had de rompertjes van VIB, die vielen best goed maar worden nu wat klein. Verder had ik een paar rompertjes van prenatal in maat 44 die redelijk gingen maar die kunnen echt niet meer. Verder zit alles echt super los. Wie weet welke rompertjes wel smal vallen?
Petit bateau en ook wel c&a vallen smal. Mollige baby's hebben daar al heel snel een grotere maat van nodig terwijl het bij smalletjes mooi aansluit. Een nadeel petit bateau is wel duur, vaak namen opa's en oma!s ze mee uit Frankrijk bij zo'n gigantische supermarkt.
Ik vond de rompertjes van de babydump in het begin wel erg fijn en verder de stretch rompers van hema of wibra. Nu voor deze baby ook omslagrompers van de Prenatal gekocht, de stretchvariant en die zien er ook wel mooi slank uit.
Ik ben fan van de strech rompers van de hema of de zeeman. Let wel op dat je de strech variant koopt! Die vallen smal en rekken flink uit indien nodig. Soms hebben ze bij de hele hele leuke printjes, maar dat is dan geen strech. Die vallen veel breder en zitten minder mooi.
Hema! Ik vind ze echt het fijnste van allemaal!! Verder zijn prenatal ook wel fijne rompers vind ik. C&A vond ik wijd vallen.. ik had z'n 5-pack.
Hier wel de stretchrompers van de hema, maar eigenlijk zijn die alsnog veel te ruim bij mijn dochter, in de kleine maatjes gingen ze nog wel. Ik vond petit bateau vrij duur voor ondergoed wat ze maar zo kort aankunnen, maar achteraf gezien was dat wel beter geweest .
C&A.. die van 2,49 per stuk Hier een lang slank meisje en ze zitten als gegoten Nu ze naar maat 110 gaat zal ik over gaan op hemdjes en boxertjes maar ik ben super tevreden over deze rompertjes
Hema vind ik echt niet smal vallen. Wij hebben die van petit bateau, die vallen heel smal en zijn erg fijn. Blijven super lang mooi!
toen mijn oudste klein was paste niks echt mooi, alles was te wijd, behalve Petit Bateau. Daar had ik er 2 van, gekregen, maar vond ik te duur om zelf te kopen, dus hij droeg vaak ook iets te wijde rompers, ook geen probleem, het zit toch onder kleding Maar Petit Bateau zat echt heel mooi. De jongste is een stuk steviger, maar draagt alleen nog maar stretch rompers van Zeeman, met drukknoopjes op de schouders, ideaal met aandoen. Maar ik weet niet of die ook smal vallen als je een smal kindje hebt, mijn zoontjes buik past er heel mooi in
Ik vind de rompers van de H&M fijner dan van de Hema... zweerde eerst ook bij die Hema dingen totdat ik een paar van de H&M had gekocht.
Hema heb ik 1 gekregen die idd smal valt, de rest is echt veel te los van de Hema. Zal dus aan dat stretch liggen waarschijnlijk. Ik zal komende week eens voor Petit Beteau gaan kijken, dat hebben ze toch bij de Bijenkorf?
Wibra Mijn zoontje is heel smal en dat zijn de enige rompertjes die hem echt goed passen. De witte overslagrompers met korte mouw van de Hema passen hem ook vrij goed. Maar ze zijn niet zo smal als die van de Wibra.