Hallo allemaal, Op vrijdag 6 dec heb ik een "spontabte" miskraam gehad. In de ochtend had ik al bloedverlies en in de middag heel erg krampen en veel bloedverlies. Einde van de middag bij de verloskundige geweest en ze heeft een inwendige echo gedaan en zei dat ze er niets van kon maken en dat vermoedelijk alles al weg was. Een uur later thuis op het toilet zag ik stolsels. Ik vermoed dat het "vruchtje" was. Daarna waten buikkrampen minder. Nog wel 5 dagen of zo gebloed. Maar nu na 2 wekem heb ik nog steeds zeurende buikpijn em soms lichte buikkrampen. Weten jullie miss hoe dit kan. Ik heb vorige week zwangerschapstest gedaan maar dit was negatief. Liefs Mirayi
Allereerst veel sterkte!! Ik vind het wel vreemd dat de vk zegt dat er niks te meer te zien en je een uur later allemaal stolsels verliest. Dat zou kunnen betekenen dat ze het misschien niet goed gezien heeft en dat er nu nog wat achtergebleven is. Ik weet niet zeker hoor of dit kan. Maar ik heb ook wel tot een week of 3 na mijn miskraam last van mijn buik gehad en erge steken bij m'n eierstokken. Hopelijk gaat de buikpijn snel over en anders gewoon nog een keer aan de bel trekken bij denk.
Bedankt voor je reactie Shally! Ik vind het idd ook heel vreemd. Ik heb nu maandag een afspraak bij de VK. Ben heel erg bang dat er nog wat achter gebleven is maar dan zou de zwangerschapstest nog postief zijn denk ik. Pfff ik weet het niet maar ben zo zenuwachtig. Ik probeer positief te blijven denken. Ben benieuwd wat ze maandag zullen zeggen. Liefs Mirayi