Volgende week krijg ik van Sinterklaas een fohnborstel Ik heb fijn, redelijk steil en volumeloos haar. Met een fohnborstel/krulfohn hoop ik wat meer volume en slag in mn haar te krijgen. Maar ik weet niet zo goed welk ik moet kiezen. Mensen hier die er een hebben en tips kunnen geven?
Ik heb deze al sinds een paar weken en er erg blij mee. Mijn chi tang ligt stof te vangen haha € 13,78 36%OFF | 3 In 1 Haar Krultang Stijltang Borstel Föhn Curling Stijltang Borstel Negatieve Ionen Hete Lucht Kam Haar Styler kam https://a.aliexpress.com/_mrWxx1R
Die heb ik indd voorbij zien komen. Maar hij is best breed. Is dat wel fijn? Of heb jij misschien heel lang haar?
Ik heb die borstel ook. Maar ik vind hem toch best zwaar/log. Hij heeft 3 warmtestanden; op de koude en hete stand blaast hij hard, op de mediumstand blaast hij veel minder hard en dat is nu net de stand die ik wat betreft temperatuur zou willen gebruiken. Dus ik kan kiezen tussen heet en mijn haar verbranden, koud wat lang duurt of medium en dat duurt nog steeds lang omdat hij dan maar weinig power heeft. Dat gezegd zijnde vind ik hem wel beter dan andere fohnborstels die ik heb gehad (babyliss, philips), die hebben al helemaal geen power (maar liggen wel beter in de hand)
Waarom gebruik je geen kleefrollers voor wat volume? Veel makkelijker en hier ook veel meer volumen daarmee.
Maar die dingen erin draaien is toch veel meer werk en gehannes? Althans.... dat zou het bij mij zijn.
Ik vind het zo weinig moeite omdat het niet echt netjes hoeft. Zet ze snel in als ik wakker word. Beetje droogshapoo tegen de aanzet aan. En half uur voordat ik de deur uit moet rol ik ze uit en heb de hele dag mega volume. Echt veeeeeeel meer dan met welke fohn borstel dan ook.