Stinkende Urine..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly26, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi meiden,

heb nu sinds een paar dagen last van best wel stinkende urine, het is ook erg donker, en toch drink ik genoeg!

Wat kan dit betekenen?

Liefs !

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    blaasontsteking?
    was hier in ieder geval geen teken van zwangerschap

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Bij blaasontsteking heb je toch pijn bij het plassen? Dat heb ik namelijk niet..

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee hoor elke blaasontsteking is anders
    je kan ook blaasontsteking hebben zonder pijn
    misschien gewoon controleren bij de HA dan weet je het in ieder geval zeker.

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Thnx! Meer reacties zijn welkom.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn eerste idee was ook blaasontsteking.

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Blaasontsteking kan idd heel goed, maar bij mijn vorige blaasontsteking wat al weer gauw heel wat jaartjes geleden is, deed het heel veel zeer, en had ik steeds kleine beetjes.. maar dat heb ik nu helemaal niet. Zijn gewoon flinke watervallen om het zo maar even te noemen :p !

8. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Urine kan ook stinken als je de dag ervoor veel lichamelijke bewegingen doet.
    Ik had het bijvoorbeeld ook als ik de dag ervoor gesport had, mn urine was toen ook erg geel van kleur.

Blaasontsteking gaat samen met krampen in onderbuik en wat bloed en hele kleine plasjes..
    En heel vaak moeten!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ben ik het toch echt niet mee eens blaasontsteking gaat niet altijd gepaard met krampen of heel vaak plassen de zijn vele meiden die daar dus ook totaal geen last van hebben en wel bij de dokter komen en blaasontsteking hebben.

maar goed even laten testen kan altijd

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Oke, verschilt per persoon dan.....

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb een vriendin gevraagt (die werkt hiernaast is het verpleegtehuis, en heb ik zelf ook gewerkt) die brengt zo even een stickje om je urine te testen..
    Dus we w8ten even af ..

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja die sticks heb ik ook heel potje in huis van vriendin gehad(doktersassistent) dus dat is altijd wel makkelijk om eerst zelf te testen nou succes dan

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou hebben net getest, en geen bijzonderheden zoals ze zelf zegt haha .. Dusja conclusie is geen blaasonsteking !

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt !

Ik wıl toch nog even zeggen dat het best gekunnen had. Ik had een paar weken terug blaasontsteking maar echt het enige symptoom was stinkende urine, verder had ik helemaal geen krampen, pijn oid !

15. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Mijn urine stonk vreselijk telkens als ik zwanger was. Ik schaamde me ervoor om ergens anders dan thuis te plassen. Nu heb ik dat alleen niet, ben nu 12 weken zwanger en dit is de 1ste x dat mijn urine niet ruikt tijdens een zwangerschap.

Inmiddels zijn we 2 weken verder dan toen je die vraag stelde...weet je al meer?

16. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    mijn urine stinkt in mijn vruchtbare dagen en als mijn eisprong is geweest is het weer over.... eigenlijk heel vreemd.

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Mijn urine stinkt sinds dat ik zwanger ben.

Ben heel erg gevoelig voor blaasontstekingen, maar ik heb daar van nog nooit stinkende urine gehad. (en ik ben het meerdere keren per jaar en sinds zwangerschap meerdere keren per maand)

18. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb hier ook last van sinds ander halve week...het is gewoon te genant voor worden...'s ochtend ga ik altijd tegelijkertijd met me vriend douche...maar nu ga ik echt eerst naar beneden naar de wc want het ruikt niet erg fris...
    Dit is bij mij 's ochtends heel erg, ook is het heel erg donker. En in de loop van de dag wordt het minder...

19. blauwe wolk

11 sep 2008
    48
    0
    0
    schoonmaakster
    Hallo allemaal,
    Ik heb ook sinds 3 dagen erg donkere urine en het ruikt sterker dan anders. Inderdaad alsof je niet genoeg gedronken hebt, maar `t is nu echt heel donker terwijl ik juist genoeg drink. Misschien heb ik teveel dropjes gegeten :) maar ik hoop stiekem dat het tekenen van zwangerschap zijn. heb vanmorgen getest en dacht dat ik een heeel licht roze streepje zag, maar nog maar even afwachten en morgen nog es proberen. Hoop het zo!

20. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    ik heb ook last van stinkende urine!
    en 2 dagen geleden hebben ze mijn urine getest en ik heb een nierinfectie!

Deel Deze Pagina