innesteling of ongesteldheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nataly, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik zit met een aantal vragen.

Ik hou nu sinds een maand of drie mijn temperatuur bij en sinds deze maand gebruik ik ook ovulatietesten omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Daaruit kan ik aflezen dat mijn periode tussen de eisprong en het ongesteld worden niet zo lang is. Eerste cyclus 10 dagen en tweede cyclus 9 dagen.

Nu zit ik op 6 dagen na mijn eisprong (eisprong was dag 19 en ik zit dus nu op dag 25) en heb sinds gisteren licht bruin bloedverlies. Zowel mijn temperatuurcurve als de ovulatietesten hebben aangegeven dat mijn eisprong dag 19 was dus dat klopet wel. Vanmorgen had ik zelf een beetje rood bloed bij het afvegen en nu is het weer licht bruin bloedverlies. Mijn temperatuur was vanmorgen nog hoog.

Wat kan dit betekenen? Ben ik nu al ongesteld geworden? Dat kan toch helemaal niet of is dit een innesteling? Hoe kom ik daar achter en hoe lang kan een innesteling duren, 1 dag of meerdere dagen????

Ik weet het meer en misschien kun jij mij meer vertellen.

Groetjes
    Nataly

2. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik hoef geen antwoord meer op mijn vraag want ik ben net vandaag, dag 27 van de cyclus en 8 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden. Ik ga een afsrpaak met mijn huisarts want dit is wel heel erg vroeg.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nataly,

ben benieuwd wat de huisarts ervan zei, laat je dat even weten?
    Ik hoop dat het snel lukt om zwanger te worden!

Mirjam

Deel Deze Pagina