Stinkende urine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama81, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Nu lees ik net een topic over plasluiers en las iets over stinkende urine en begin me eigenlijk meteen een beetje zorgen te maken.
    De urine van mijn zoon stinkt namelijk zo af en toe, niet altijd, maar vandaag viel het me ook weer heel erg op. We dachten zelfs een paar keer dat ie gepoept had, maar dat was niet het geval, hij had alleen een plasluier. De geur kan ik het beste omschrijven alsof we hem een paar dagen niet gewassen hebben :$.
    Hij is voor zover we weten verder gezond en heeft volgens mij geen pijn of koorts of zo. Wel komt ie wat moeilijker in slaap 's avonds en is ie wisselend humeurig, maar dit komt volgens mij meer door het sprongetje waar we in zitten.
    Maar goed, waar het om ging, wanneer moet je je zorgen maken als de urine stinkt??

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heeftie niet net een scheetje gelaten?
    En anders zou ik even naar de dokter gaan.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Is het niet de luier zelf die stinkt nadat hij er in geplast heeft?

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Idd, het merk luier kan ook wat uitmaken.Wij gebruiken geen Pampers, omdat dat afentoe echt stonk bij haar.

Toen zijn we overgestapt naar het kruidvat huismerk en geen nare luchtjes te bekennen.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou even contact opnemen met HA!

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij gebruiken inderdaad pampers ja, maar het was ons nooit zo opgevallen eigenlijk. Ik ga er vandaag nog eens goed op letten of het de pamper is of echt de urine en anders morgen de HA bellen.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier rook de luier gister ook niet zo fris, maar dat lag inderdaad echt aan de luier ook Pamper. Gaan van de week ook eens andere proberen

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Als je zoon iets met asperges erin heeft gegeten, komt het in ieder geval daardoor. Die urinelucht is echt niet te harden.

9. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    dat van die stinkende urine zei ik gister op dat topic. Ik heb het dan over jonge babys, ik weet niet of dat ook geldt voor wat oudere babys. Of het dan niet normaler is dat het af en toe een beetje ruikt?... Maar als ik het hier zo hoor heb je een dikke kans dat het aan de luiers ligt!
    En als je het echt niet vetrouwd en het blijft zo, dan ff naar de HA en misschien de luier meenemen?

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik denk ook dat het kan liggen aan iets sterks wat hij gegeten heeft....even opletten....

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Volgens mij ligt het ook mee aan wat je eet. En met het warme weer is het ook nog iets geconcentreerder, omdat je veel water uitzweet. Dan ruikt het nog iets sterker.

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik denk zelf idd niet dat ie wat heeft, want hij is heel fit en komt verder ook helemaal niet ziek over of zo. Grappig dat het waarschijnlijk door de pampers komt, zou je niet verwachten van zo'n merk.
    Bedankt voor de reacties, ik ben weer een stuk geruster!!

Deel Deze Pagina