Hier wordt hij ook eens in de 2 weken geleegd. Vorige week zat ie vol, zodat ik net niet helemaal dicht meer kon; zat onder de maden, echt ranzig... en stinken. Wij hebben nu een abonnement genomen dat ie één keer per maand helemaal schoongemaakt wordt door een bedrijf. Kost wel wat, maar dan hoef ik zelf niet met een emmer sop in de weer. Dat van dat zaagsel en soda had ik nog nooit gehoord maar ga ik eens proberen.
Oh wat erg... Dacht vanmiddag al... Er klopt iets niet. SchIJden Ik vond het al zo dom staan, maar kon niet bedenken wat nou. Zal de warmte wel geweest zijn schEIden dus
O jawel hoor, in Almere legen ze wekelijks. Hier in Alphen helaas ook om de week (ene week de groene, andere week de grijze). Maar wel het volle pond aan gemeentelijke heffingen betalen natuurlijk. En maar zeuren dat er niet genoeg mensen hun afval scheiden. Ik scheid het afval ook niet, alles wat ik in de gft-container zou gooien, gaat nu gewoon in een vuilniszak. Heel zonde maar als ik het in de gft-bak gooi is de stank niet te harden (zeker niet met deze temperaturen!). Als de gemeente gewoon wekelijks zou legen, zou ik echt wel alles scheiden!