wij hebben sinds 20 mei ons eigen koophuis. het is een gezinswoning met een beneden en 2 verdiepingen. 2 slaapkamers en een zolder. maar de vorige bewoners betaalden 236 euro per maand dit is toch uitzonderlijk veel?? in onze 4 kamer flat betaalden we 60 euro per maand. heb het vandaag maar terug gezet naar 150 euro dus mijn vraag wat betalen jullie?
Wij wonen in een eensgezins tussenwoning van 420m3 van 1990 en betalen 145 euro aan NUON en 35 euro leveringskosten aan Essent. Jouw bedrag is idd vrij hoog Groetjes Elke
Wij betalen 166 euro in Almere, wonen in een 4 kamer-eensgezinswoning met zolder, vorig jaar betaalde we nog 117
wij betaalden in ons oude slecht geisoleerde huis 249 aan nuon dit was voor een woon oppervlakte van 110 vierkante meter met 2 slaapkamers en zolder/ nu in een huis van 8 jaar oud en veel beter geisoleerd 110 euro voor 130 vierkantemeter 3 slaapkamer en 2 kamers op zolder
180 voor een eengezins woning met 3 slaapkamers maar als ik jou was zou ik hem niet zo exstreem naar benden houden. want mischien is het indd een tochtig of kout huis. en dan moet je bij betalen en dan kan je zekker dit halfe jaar te veel betalen en het terug krijgen
Wij betalen rond de 150 voor een benedenwoning van 25 jaar oud met 2 slaapkamers. Zijn door de nuon omlaaggezet maar hebben onszelf omhoog gezet naar 175... voor het geval dat. En als het niet nodig is, dan is het een leuk spaarpotje
Wij betalen nu 249 euro aan het Nuon (en 13 euro vast recht aan Essent) per maand. Maar dat is wel voor stroom en gas. Wij hebben een jaren 30 woning, die slecht geïsoleerd is. Vrijstaand, 3 slaapkamers en een niet geïsoleerde zolder. Wij zaten eerst voor gas bij Essent en voor stroom bij de Nuon en dan betaalden we zo'n 200 euro. Wij denken erover om over te stappen, maar dan via Consumers United. Zitten mijn ouders ook en bevalt super!
Bijna 300 euro per maand Moest voorheen iedere keer 600 euro bij betalen op de eind rekening Dus verhoogd,nu krijg ik geld terug op de eindrekening
SInds Justin er is verbruiken we eeen stuk meer, geloof dat Essent ons op 130 had gezet en hebben het omhoog gezet naar 150 (krijg liever terug...) en we wonen in een vrij grote tussenwoning. Ik werk bij incassobureau waar we ook energiezaken behandelen en ik zie dit soort bedragen wel vaker, soms nog hoger. Ligt natuurlijk er aan het soort huis en wat je aan apparaten hebt en gebruikt.... Heb je de verwarming veel aan, elektrisch koken, Flatscreen tv en ga zo maar door....
204 euro voor een maisonette.. ( 3 slaapkamers en zolder ) Ik ga verhuizen, maar anders was ik overgestapt.. laatst was het op rtl nieuws dat je bij de nuon minimaal 400 euro boven het norm betaald op jaarbasis..
240 euro voor een eengezinswoning op een hoek, 2 personen 1 baby. Ik snap ook niet waarom het zo hoog is... Vooral elektriciteit, schijnt...
wij betalen aan electra 180 euro +27 euro vaste recht aan essent maar dat komt wij hebben zo verrotte kachel in de kamer wel met centrale verwarming en een gijzer ik woon in een flat 2 slaapkamers
@Naiobi: dat dachten wij bij een naberekening van 900 euro ook, maar nadat ze het uit hadden gezocht, bleek het om elektriciteit te gaan. Nu laten wij de pc wel eens een nachtje aanstaan, en heeft mijn man een bevochtingselement in een kast voor zijn sigaren, maar dat was het verder ook wel. Oja, een droger die drie keer per week gebruikt wordt... Zou dat nou echt alles verklaren??