Stinkende was: nieuwe theorie

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Een tijd terug was er een programma op tv dat zes jongeren in ontwikkelingslanden gingen helpen. Ze waren toen ook in een kledingfabriek waar kleding werd gemaakt voor een Nederlandse keten. Er werd niet gezegd welke maar terug in Nederland gingen ze daar de kleding zoeken die ze hadden helpen maken en dat was toch echt de H&M. Als je die fabrieken zag en hoe hun reageerden over de lucht die daar hing met het verven van de stoffen etc kan ik het me wel voorstellen eigenlijk.

Kom sindsdien ook nooit meer bij de H&M want was ook kinderarbeid bij. Andere ketens zullen dit ook hebben maar geven dit echt niet toe denk ik.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

heb je speciaal spul voor van HG werkt perfect, geen last meer ervan, dit doe ik ook bij mijn man zijn werkkleding...

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zooo... lezen is moeilijk, hè?

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik zeg maar wat hoor: sokjes van je zoontje? Heeft hij geen zweetvoetjes en daardoor stink sokjes?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Geen zweetvoetjes (zou ik wel ruiken bij schoenen en sokken uit doen). Eén van de dingen, die ik nu apart heb gelegd, is wel een paar sokjes. Maar die stonken niet zo héél erg. Waren twee truien... Waarvan in elk geval één fleecetrui. Maar er zat ook een andere fleecetrui van hem in en die stonk niet.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik droog mijn kleding altijd binnen maar het ruikt altijd heerlijk fris naar de wasverzachter, mijn hele huis gaat er lekker van ruiken, dus vindt het vreemd dat jouw was dan gaat stinken?
    Aan de wasmachine ligt het ook niet want heb al mijn 3de wasmachine en nog nooit last van gehad.
    Wel had ik een andere wasverzachter eens gekocht omdat hij in de aanbieding was en toen rook mijn was ook niet echt fris, misschien ligt het daar aan?

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Mijn man had 2 truien van le coq sportif en altijd als ik die had meegewassen stonk alle was. Geen idee waar het door kwam, het was ook echt alleen bij die 2 truien.. Dus grote kans dat het inderdaad aan bepaalde kledingstukken ligt.

Deel Deze Pagina