hi meiden! Sinds vanmiddag kiespijn. Om de paar uurtjes paracetamol was te doen. Had late dienst. Dacht morgen vroeg de tandarts te bellen. Maar paracetamol helpt niet meet, en kan er niet van slapen natuurlijk! Mijn man moet er morgen om 03:45 eruit dus die wil ik ook niet wakker maken. Pfff word gek hier!
In geval van kiespijn werkt bij mij de naproxen (aleve) heel goed. Ben dan echt 6 uur pijnvrij. Succes bij de tandarts.
Het ergste wat er is is kiespijn Verschrikkelijk. Bij mij werkte spoelen met zout water een beetje. Kopje lauw warm water mixen met zout en dat dan even goed spoelen in de mond. Daarnaast een Ibuprofen van 400/600mg. Hier werd het iets minder van maar ging het niet van weg helaas. Succes! Hopelijk kan je snel bij de tandarts terecht.
een hele kruidnagel in je kies doen. Maar het ligt er maar net aan, als je er een ontsteking hebt zitten zal niks werken. Pas geleden zelf achter gekomen! Hebben ze moeten drainen en lossnijden, daarna was de pijn gelukkig weg.
Hopelijk heeft de tandarts je inmiddels kunnen helpen. Het hoeft namelijk ook niet altijd iets met de tand te zijn. Kunnen ook je spieren zijn of een beginnende kaakholteontsteking. Hier helpt de combi paracetamol/ ibuprofen, maar ook de groene tandpasta van elmex en een paracetamol op het tandvlees houden. Soms zelfs alleen maar warmte of insmeren (de kaak dan, niet in de mond) met tantum.