dames. ff een vraagje,wie heeft er de iphone 4 met whatsapp?? sinds vandaag heeft me vriend de iphone 4 maar bij whatsapp gaf hij aan te betalen,maar kan alleen met creditcard, en dat hebben we niet
Ik heb hem ook moeten betalen (via de creditcard) maar soms is ie gratis. Mijn man hoefde er toen niet voor te betalen vlak voor kerst. En anders een itunes tegoedkaart kopen in de winkel?
pas geleden was hij weer gratis...mijn man heeft hem toen ook geinstalleerd....is soms wel en soms niet..
haha me vriend heeft gewoon pech vandaag,geen gratis whatsapp,hij gaat morgen kijken voor zo'n itunes kaart
0,79 cent, geen wereld bedrag ik heb een click and buy account. dan word het van je rekening afgeschreven, kei handig
Hier was watsapp het eerste jaar gratis volgens mij (had het toen op mn ipod) en na dat jaar kom ik het verlengen tegen de kosten van wat de app nu kost als je er voor moet betalen in de appstore...
Hebben jullie vrienden/buren/kennissen/familie met een iPhone? Als hun 79 cent iTunes tegoed hebben, kan hij ook ff inloggen onder hun naam. Ik heb zelf een kaart gekocht toen, en mijn man en ik gebruiken hetzelfde tegoed.
Bij mijn android ook gratis maar n vriendin heeft n iPhone en die moest betalen... Met je iPad kan je ook n gewone bankpaskaart invoeren, geen credit card...met Iphone moet je credit card hebben?is voor mij dan ook geen optie haha!
Moet niet.... Of click And buy of iTunes kaartje kopen Maar als je iemand kent die whatsapp al heeft op iPhone. Kun je inloggen onder zijn account whatsapp downloaden en die geeft dan vanzelf aan dat je die al gekocht heb dus gratis. Weet alleen niet hoe dat het dan met updates zit.
Ik heb nog nooit voor WhatsApp hoeven betalen, mijn man ook niet. Maar goed, voor die Eur 0,79 hoeft je niet moeilijk te doen, gewoon een iTunes kaartje kopen. Sowieso handig voor andere leuke apps ook!