voornemen om eens optijd op bed te gaan, wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden, ik heb heel vaak het voornemen om op tijd naar bed te gaan, zeg maar kwart voor 10 oid,
    maar dan zit ik hier... of achter de tv of ben met het huishouden bezig..
    zijn er dames die dit herkennen? ik moet elke ochtend rond 5 uur er weer uit dus het zijn steeds korte nachten.
    vraag is dus: Wie doet er mee vanavond? hihi

2. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, dat roep ik al maanden!! Maar een of andere manier komt het er bijna niet van. En het WK wil ook niet echt helpen!

Toevallig lag ik eergister om 9 uur in bed! Ik begon met hoesten enzo, nu trouwens nog steeds erg verrot en moe. Vanavond moet ik eerst Flyballen met de hond, maar dan ben ik rond 9 uur terug en ga ik daarna gelijk mijn bedje in! Dus ik doen mee vanaaf! Ik lig er hopelijk voor half 10 in!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roep ik al jaren en dan ga ik voor half 11 mn bed in ga ik weer atwt etc kijken zodat ik nog niet voor 12 uur slaap:D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha roep het al tijden, maar het lukt me nooit! Tv is interessant, ZP nog beter, dus tja, nog niet gelukt.. terwijl L. rond 5uur weer wakker word de laatste dagen, speen kwijt, huilen (Nu keelpijn en veel hoesten), en om 7uur wil hij fles... maar voor half 12 lig ik er zeker niet in, op bed nog even lezen/nintendo spelletje doen.. zucht, wanneer leer ik het nou?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihihihi ik doe dat eigelijk elke dag :)
    Heerlijk is dat...Kleine man om 7uur naar bed, nog een uurtje wat voor mezelf doen(leren of iets in huis) om 8uur gtst kijken en dan bekijk ik om half 9 of ik nog een film ga kijken of een serie en of ik dat in bed of op de bank doe:p

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik neem het me al járen voor, elke week wel een keer of 2 maar het is tot op vandaag nog nooit gelukt. En ik doe dus ook niet met je mee want ik weet toch dat het me niet lukt dus aan mij heb je niks :D
    Succes met je goede voornemen ;)

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik werk regelmatig tot na middernacht, dus vroeg naar bed zit er voor mij niet in. Daarintegen kan ik wel uitslapen 's ochtends dus dat scheelt alweer.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    pfff, zou wel willen. Maar de pest is ik ben een avond mens. Dus ook al ben ik overdag kapot s`avonds leef ik weer op. Tja, heb er de gewoonte van gemaakt om op bed de laatste fles te geven. Roald terug in bed en dan zelf er ook in. Maar dan is het toch al weer 11uur. En om 6uur s`ochtend komt hij weer. (of een beetje eerder) en de oudste is vaak ook niet later als 7uur. Maar ik probeer met jullie ,mee te doen.

Weltrusten alvast meiden.

Janna

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah..ik zou wel willen..maar heb het al opgegeven....:D

10. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik doe met je mee, al lig ik er bijna iedere avond wel voor 10 uur in. Ook hier gaat namelijk die wekker elke dag om 5 uur. En ik kan de slaap wel gebruiken

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    mams 136 ik doe hetzelfde hoor, maar ik ben dan ook echt een ochtendmens en totaal geen avond mens ;) Vind het af en toe wel jammer maar kan er niets aan doen, dus lig bijna elke dag rond 21.00 in bed :)

liefs Es

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Oh ik meld mij!
    Toevallig gister met mijn partner over gehad.
    Dat we gaan vanaf nu eerder naar bed.
    Ik lig ieder avond om een uurtje of 00.00 en dan moet ik eerst nog lezen op spelletje op mobiel spelen.. Dan is het snel 00.30...

Dus ik doe mee, kijken hoelang we het volhouden

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ging voor de zwangerschap altijd rond 1 a 2 uur naar bed s nachts. Op een gegeven moment ben je voor die tijd ook gewoon niet meer moe. Toen werd ik zwanger en lag ik soms om 7 uur s avonds al op de bank te slapen omdat ik zo moe was. Nu ga ik rond 10 uu half 11 naar bed en ik ben ook altijd dan wel moe.

succes ermee. gewoon de tv uitdoen en je computer rond 10 uur haha:)

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Probeer vanavond met je mee te doen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
    Het is nu 20.00u en ik moet nog dweilen, strijken en afwassen :(

15. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ha gelukkig allemaal al gedaan!
    Vriendlief met de kleine in bad, ik als een TORNADO door het huis , zuigen, dweilen, was op hangen, vaatwasser....

Nu nog ff schoolopdrachten maken, dan de comp maar uitzetten!!

16. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik probeer mee te doen,
    ik lig ook vaak te laat,tegen 23:30 pas,en 6 uur moet ik er uit(niet om te werken ofzo, maar voor een puber die zijn bed niet uit is te slaan)
    Ik wil zo graag rond 22:00

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooohjaaa ik roep het ook al jaren en er komt echt nooit wat van, met als gevolg dat ik doodmoe wakker word en pas rond de middag wakker ben... ach ik ben ook altijd met vanalles bezig, en vind het heerlijk om ffe te niksen nadat t huis aan de kant is enzo... anders heb ik het gevoel dat ik zelf geen tijd meer heb voor te relaxen....

maar vanavond ga ik om 22.00 naar bed... haha... (ben benieuwd)

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik wil jullie niet meer zien hier vanavond.

Hup, naar bed allemaal :D

19. Nou, ik ga zo ook naar boven.

Gisteravond om deze tijd sliep ik al. Maarja, eigenlijk niet eerlijk want ik ben ziek. Loop met een luchtweginfectie. Maar toch. Was best lekker hoor, om eens heel erg vroeg te gaan slapen..

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb het ooit wel geprobeerd hoor, vroeg naar bed (rond 21.30 of zo) maar het rare is dat ik dan midden in de nacht, rond 3 of 4 uur, klaarwakker ben met het idee dat ik de hele nacht heb geslapen. Dan kom ik niet meer in slaap of net voor 7u met als gevolg dat ik nog de hele dag moe ben. Dus dan ga ik maar liever laat naar bed... heb ik tenminste nog wat aan mijn avond ;):D

Deel Deze Pagina