korte cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jolanda666, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hallo!
    ben sinds 9 maanden met de pil gestopt en sindsdien gemiddeld cyclus van 23 dagen. Nu heb ik voor de 2e keer binnen 3 maanden een cyclus van 21 dagen. Ben al bij huisarts en hij zegt dat dat wel normaal is.
    Maar is een cyclus van 21 dagen niet te kort en heb je dan wel een eisprong? Wat kan ik doen om een langere cyclus te krijgen? Alvast bedankt voor het antwoord.

2. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    ik wil er ook nog ff bij zeggen dat ik toen ik de 1e keer die cyclus van 21 dagen had maar twee dagen (normaal 5) en veel minder heb gevloeid dan normaal en volgens mij is dat nu ook zo. Ben nl gisteren begonnen met vloeien maar is heel anders dan normaal, nl helderrood en slijmeriger ofzo. Hoop dat jullie mij raad kunnen geven!

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je huisarts heeft gelijk, een cyclus van 21 dagen is wel kort maar niet te kort. Je kunt niets doen om je cyclus te verlengen en dat hoeft ook niet. Probeer geduld te hebben en hopelijk ben je snel zwanger!

Mirjam

4. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ok Mirjam bedankt, dat is wel een hele geruststelling. Ben trouwens al weer bijna met vloeien gestopt. Als het hierbij blijft heb ik maar anderhalf dag gevloeid. Wacht de boel rustig af.

Deel Deze Pagina