Hey Meiden Het is dan eindelijk zover ik heb een baan Ik word Receptioniste bij de Gemeente Hellevoetsluis yeeeeeeeeeee Maandag kan ik beginnen .... Ik ben zo ongelooooooofelijk blij kan het wel van de daken schreeuwen, dit is gewoon DE ideale baan ! Een tijdje terug had ik hier ook al aangegeven dat ik een baan had bij Seats En Sofa maar die heb ik afgezegt want dan moest ik hele rare diensten gaan draaien en samen met de diensten van mijn vriend ging dat gewoon niet werken ..... Maar ja dat boeit me niet meer IK heb nu een geweldige baan Moest het ff kwijt hoor yeeeeeeeeeee
Weet iemand trouwens hoe dat zit met eventuele kinderopvang als je bij de gemeente werkt.. Ik heb tussen neus en lippen door gehoord dat dat door hun word geregeld ofzo ? ...
Bij mij in ieder geval niet. Ik denk dat ze het dan gehad hebben over de Wet Kinderopvang. Ga er maar van uit dat je het zelf moet regelen. Veel succes en plezier maandag!
Jeeeejjj van harte gefeliciteerd meid! Misschien spreken we elkaar dan nog wel eens via de telefoon Mijn bedrijf werkt namelijk vaak met gemeenten.