gister: ontbijt pap stukje ontbijt koek, tussendoor banaan 1 koekje, lunch 2 broodjes, tussendoor appel en rijstewafel avond eten aardappels sperziebonen, stukje gehaktbal, verder voldoende drinken. vandaag: ontbijt pap droge cracker, tussendoor klein cakeje, lunch 1 broodje plakje ontbijtkoek, tussendoor banaan 1 rijstewafel, tot nu toe en voldoende drinken. hij krijgt wel ook van davitamon multivitamine.
Zwarte poep is ijzer te veel. Maar zie dat hij "niks geks" wat veel ijzer bevat heeft gegeten. Ik zou dus ook de huisarts bellen.
heb het er met vriend over gehad en die zei dat ie hem gister trekdrop heeft gegeven dus zou ook daarvan kunnen komen...
zwarte poep kan ook "oud" bloed zijn. van trekdrop moet je niet zo'n zwarte poepluier krijgen hoor! hij heeft er geen kilo's van gegeten mag ik aannemen. zou toch even de HA bellen.
Uhh het kan zeker wel aan de trekdrop liggen hoor! Daar word onze ontlasting ook zwart van. Maar voor de zekerheid de ha bellen.
Het kan wel degelijk aan de drop liggen hoor. Hier had zoonlief ook zwartepoep na een paar frambozen. Daarna nooit meer zwarte poep gezien. Was het eenmalig, die kleur poep?
haha nee de huisarts zal er idd wel niet zijn. het waren 2 poepluiers vlak op elkaar, daarna niks meer gezien.
ik denk ook dat als je kindje verder geen klachten heeft, je even af kan wachten en dat het echt aan de drop zal liggen. Gewoon even in de gaten houden.
vanmorgen weer een zwarte poepluier, zelf ook trekdrop gegeten haha en dat is ook te zien, maarja zal het idd even in de gaten houden. verder is sam gewoon normaal.