Lieve is bij dr voorkantje om het zo even te zeggen ontzettend schraal. Ik smeer me helemaal suf met sudo creme al 1,5 week maar het wordt alleen maar erger. Zo zielig want het jeukt ook echt heb ik het idee. Ze hupt zeg maar steeds met dr billetjes als ze zit. Heb net maar even de huisarts gebeld want ik vind het echt zielig voor dr. Hopelijk is ze dr snel vanaf! Hebben jullie kids dit ook wel eens? Liefs
geen sudo creme smeren, dat droogt alleen maar verder uit. bij mij op het werk wordt gezegd door de medische dienst: als het droog is vaseline smeren en als het nat (wondjes) is met sudo creme smeren. En nooit preventief altijd maar sudo creme smeren. Daar is het te goed spul voor zeg maar. Dus ik zou adviseren om vaseline te smeren. Dat is onschuldig spul en mag je best bij haar "voorkantje" smeren! Suc6 ermee
Heb je Bepanthen al gesprobeerd?Die is te koop bij de Etos etc.. Mali heeft een hele droge huid van zichzelf en dit is een hele vette creme die gebruik ik al sinds de geboorte.. is ook creme tegen tepelkloven als je borstvoeding geeft! Bij Mali ging haar droge huid binnen een paar dagen weg.
Lotte heeft dit ooit eens gehad en bleek een schimmeltje te zijn, kreeg toen speciale zalf en was binnen no time weg!
misschien dat die blaasjes van het schuren komt wat ze met de billetjes doet? het kan best weleens een schimmeltje zijn, ff huisarts bellen anders! succes joyce
Quinn had het ook van die blaasjes tussen zn billetjes. Hier werkt bepanthen als een tierelier! Echte aanrader.
Heb van de huisarts een zalfje gehad voor Lieve. Deze lijkt wel te werken en het droogt wat in. De blaasjes waren weg nadat ze had geslapen dus geen wrijving had op dr billen. Nu gaat het ook veeeeeeeel beter