Yep, stinkvoeten. Wat doe je er tegen? Z'n (goeie leren) sandalen stinken. Nu weer ik niet of de schoenen stinken en daarna z'n voeten of andersom. Waarmee kan ik z'n schoenen schoonmaken en waarmee z'n voeten? Heb op Google al eens zinkolie voorbij zien komen, heeft iemand daar ervaring mee? En heb nu z'n schoenen in de azijn.
Ik heb gehoord dat schoenen niet meer zouden stinken na een nacht in de vriezer. Maar ik weet niet of dat echt klopt
Zinkzalf, dat wat je ook op de billen smeert, werkt in elk geval bij zweterige oksels, dus wellicht ook wel bij zweetvoeten.
Nou ja het ding is, z'n voeten zijn niet echt nat van t zweet, maar stinken wel 😝 Maar ik kan het eens proberen. Ook de vriezer ga ik es proberen (de schoenen he, niet m'n zoontje )
Volgens mij is het na dit weekend geen sandalenweer meer, dus een beetje zinloos om de sandalen nog te behandelen . Ik lees wel even mee, voir als ik in de toekomst nog middeltjes nodig mocht hebben .
Nou wij wonen in Spanje, dus nog sandalenweer, nog even. Maar de vriezer heeft niet zoveel uitgehaald helaas.
elke avond insmeren met zinkzalf en dan sokken erover. na 7 dagen van zweetvoeten af,hier heeft het super geholpen!