schoentjes van Van Haren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pillow, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Wie heeft ze wel eens gekocht? Ik ben paar leuke schoenen tegen gekomen voor mijn dochter, maar telkens twijfel is of de kwaliteit en het loop comfort wel goed is. Prijs is iig wel aantrekkelijk.
    Hiervoor alleen Shoesme of Bunnies gehad.

Zal onderstaande (zie link) wat zijn voor een meisje van 16 mnd? Ze loopt sinds 12 mnd.

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-kinderen/home-kinderen-schoenen/00003001415862/Zwarte*boot*bloemen*print.prod?filter-genderOfChild=girl&econdaemcs2=&econdaemcs3=&imgFmt=&econdaemcs1=&econdaemcs0=&filter-size=212@21&positionInList=4

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-kinderen/home-kinderen-schoenen/00003001425971/Bruine*boot*warmgevoerd.prod?filter-genderOfChild=girl&econdaemcs2=&econdaemcs3=&imgFmt=&econdaemcs1=&econdaemcs0=&filter-size=212@21&positionInList=20

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    Ik heb altijd schoenen van van. Haren of scapino.
    Ik koop alleen wel altijd echt leren schoenen. Bij scapino met Dr.Visser keurmerk.

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Van haren heeft prima schoentjes hoor!!!
    vind ze ook super leuk.

Voor de oudste inmiddels al 7 koop ik ook regelmatig bij van haren, voor de Jongste nog niet want daar begint het pas met maat 18, maar zodra hij maat 18 heeft ga ik er zeker leuke schoentjes uitzoeken :)

Ook de kwaliteit is prima.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Kan ik niet zeggen via een foto. De zool mag niet te dik zijn. Maar van haren heeft zeker prima schoenen voor kinderen. Het is vaak het bovenstuk dat binnen no time niet goed meer is (mijn ervaring). Maar dat is meer een probleem bij schoenen voor volwassenen. Kinderen zijn er toch zo uit gegroeid.

5. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik vind de kwaliteit ronduit slecht. ook de dr visser schoenen.
    ga voor kwaliteitsschoenen en merken, met flexibele zolen, dan weet je zeker dat je goed zit.
    shoesme is prima.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.514
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou dan voor de Elefanten gaan.
    Liep jongste dochter ook veel op en zijn hele goede kwaliteit.

7. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik heb de Van Haren schoenen ondertussen in handen gehad, maar twijfelde te veel. Nu dus toch maar laarsjes van Bunnies gehaald. Elefanten had ik nog nooit van gehoord, maar ik hou het in gedachten voor de volgende x.

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Beetje overdreven reactie!
    Hier voor de oudste altijd van haren gehad (Elefanten) een prima schoentje en ze deed er erg lang mee,
    Ook dit zijn flexibele zolen hoor;)

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Sowieso die schoentjes van de links, ziet er leuk uit maar is plastic 'troep'.

Koop in elk geval volledig lederen schoenen, juiste maat en pasvorm, soepele zool en stevige hiel. Slechte schoenen zijn funest voor de ontwikkeling van die kleine lijfjes in de groei! 😕

Deel Deze Pagina