Wanneer de box weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik ben benieuwd wanneer jullie de box weg hebben gedaan?

Bij mijn dochter heeft de box tot 2 jaar gestaan en ze heeft er zeker 1,5 jaar dagelijks ingezeten.

Nu is ons zoontje 10 maand en zit er ook nog dagelijks in. Hij vind het ook (nog) niet erg erin te gaan.

Maar vanaf januari (dan is hij 14 maand) krijgen we een nieuwe kast en past de box niet meer. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, met name als ik moet koken of ga schoonmaken oid. Ik vind de box echt ideaal en eigenlijk te vroeg om dan al weg te doen:) haha

2. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Mss voor 'noodsituaties ' af en toe het campingbedje gebruiken als tijdelijke speelplek? mss met een leuk dekentje erover vindt hij het een leuk tentje?

3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    mijn jongste kon met 13 maanden al uit de box klimmen dus vanaf toen had dit al geen nu meer. zodra we onze rug keerden, stond ze er alweer naast haha.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De slaapkamer dreumes veilig maken en wat speelgoed daar plaatsen. Dat kan een uitkomst zijn als je even een was wilt hangen oid. Met koken kan je de dreumes bijv in de kinderstoel bij je houden. Er zijn genoeg dingen te bedenken voor wanneer een box echt niet meer kan.

Met 16 maanden dreumes hadden wij de box nodig voor de baby. Toen hebben wij voor de dreumes een campingbed neergezet. Het leek een handig idee. Maar hij ging er met bed en al vandoor.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Met 11 maanden eruit. Ze zat er nooit in. Box is achteraf iets geweest dat ik niet had hoeven hebben.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Onze zoon is 1,5 en de box staat er nog. Hij zit er alleen niet veel meer in. Soms alleen als ik even moet stofzuigen (al doe ik dat meestal als hij slaapt) of als ik echt even mijn handen vrij moet hebben, zoals laatst toen er een glas gesneuveld was. We hebben afgesproken dat we de box voor de kerst opruimen omdat er dan een kerstboom komt te staan op die plaats. Ook weer het einde van een tijdperk.

7. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Met 14 maanden eruit, de box stond daar maar te staan haha!
    Hij heeft er eigenlijk nooit in gezeten! Als hij erin moest was het gillen.

Wij hebben een aparte keuken dus wij hebben een trap hekje tussen de keuken en de hal, als ik ga koken is het hekje dicht en krijgt hij ook een pan en een pol lepel om te spelen.
    Als ik ga stofzuigen en dweilen gaat hij er achter aan:p

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Haha sorry moest even lachen om je laatste zin:p wij hebben geen camping bed dus die optie valt af. Ik denk dat ik hem idd maar gewoon mee til naar boven tegen die tijd en de hekjes dicht ga doen oid, even kijken wat da handig is. Beneden in de stoel had ik nog niet aan gedacht. Dat het zo simpel kan zijn.. haha

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Haha ja dat heb ik hier ook, meneer volgt me overal. Met mooi weer als de deur open staat naar de tuin gaat die gewoon de tuin in op avontuur. Daarom is die box nu nog zo handig:p

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dochter is pas 1 geworden en wij hebben hem opgeruimd.
    hier was het vooral een rommelbak de laatste tijd.
    ja ze moet even leren dat ze niet om mijn benen mag scharrelen als ik in de keuken ben maar daar heb ik nog een dochter voor en een man die haar weg kan houden

11. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Volgens mij zat hij na 10 maanden niet meer in de box, nog tot 1 jaar gestaan?

12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Op zes maand zat ze er al niet meer in. Dochter was nooit een fan, en zodra ze kon rollen was het zeker geen veilige plek meer voor haar omdat ze voortdurend vast stak tussen de spijlen.

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Onze dochter is 8.5 maand maar zit nooit in de box. Ligt altijd op de grond te spelen. Wij hebben de box om deze reden gister weggehaald.

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hij had allang weggekund ze zit er nooit meer in.
    Maar nu blijft die staan voor baby 2 :)

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben de box weggedaan sinds m'n dochter 14 maanden is geweest. Eigenlijk dat ding hier 3 jaar voor niks gestaan wnat heb het bijna niet gebruikt. Maar wou hem eerst niet wegdoen omdat ik weer zwanger was en anders weer moest opzetten. En daarna was ik steeds bang als ik hem wegdeed dat ik hem dan miste. Maar echt een verademing scheelt veel ruimte.

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dafne wil sowieso overal mee naartoe waar ik ben, haha. Dus die gaat altijd mee. Klimt zelf de trap al op sinds ze 9 maanden is, scheelt weer tillen. Kinderstoel onbeheerd zou ik niet durven, ze wil er nog weleens uit klimmen. Dus meenemen en traphekjes dicht is toch prima?

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze zoon Is nu 16 maanden en de box is sinds een week of 6 weg omdat We ons huis te koop hebben gezet en man man wat mis ik dat ding!!! Zoon is nogal een schurk dus het Is niet altijd prettig en handig als hij losloopt. De box was soms wel zo makkelijk en veilig. Zodra ons huis onder voorbehoud verkocht Is (hopelijk snel) dan zet ik dat ding mooi weer terug.

18. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ging de box weg toen hij een maand of 14/15 was, maar zat er toen al bijna nooit meer in.
    Beneden kroop hij gewoon om me heen en als ik even moest stofzuigen of iets zette ik hem in de kinderstoel. Met koken ook en dan zette ik hem bij me met een soepstengel in z'n hand ofzo. Of gewoon op de bank met een filmpje aan.
    Naar boven gaat hij inderdaad wel vaak mee, maar dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan. Soms voor de was loop ik even snel op en neer. Er zijn periodes dat ik hem dan toch even in de kinderstoel zette omdat ik dat veiliger vond, maar inmiddels weet ik dat hij niks meer sloopt als ik 3 minuten naar boven ben.

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier is de box er uitgegaan rond haar eerste verjaardag. Ze had er al maanden niet ingezeten en was meer een opslagruimte geworden. Hier heeft ze alleen maar in de box gelegen toen ze zo klein was. In geval van nood zet ik haar even in haar bedje.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Hier was hij ook met 6 maanden al weg.

Deel Deze Pagina