Hoi dames, Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n favoriete kortingssite en daarin stond de Lodger wrapper in verschillende kleuren met 50% korting! Dus voor degenen die er nog een willen, sla je slag! Lodger -: bespaar 51% in Shopping
ja zag het ook en heb het doorgegeven aan een vriendin, ik krijg hem nu voor mn babyshower. dus niemand hier ervaringen mee?
Op de site van Lodger staan natuurlijk alleen maar goede reacties, maar dan lees je een beetje verder en vinden de meeste mensen het een onding en vooral handig voor in de auto. Scheelt dat hij dan maar 34 euro was en geen 69 zoals hij nieuw kost . Maar ben naast negatieve ervaringen ook wel benieuwd of iemand het wel een fijn ding vind als draagzak?
Als draagzak is het een ramp Logisch ook: je kindje hangt en dat is mogelijk nog gevaarlijk ook omdat het ademhalingsproblemen kan krijgen doordat het kinnetje opde borst zakt. En het gewicht hangt op een schouder, niet erg prettig. Net zoiets als de minimonkey, die is vooral erg leuk als hangmatje in de box. ALs voetenzak in de autostoel is hij wel erg handig.
Scheelt idd dat ie nu niet duur is. Krijg hem dus voor mn babyshower. Is het niks naja dan is het pech. Moest ook snel doorgeven of ik t wilde dus weinig onderzoek kunnen doen. Zag later idd dat het echt over 1 schouder hangt wat wel een nadeel is. Wil eventueel nl een bykay doek aanschaffen. Weet ook niet of je m nog kunt retouren als je m binnenkrijgt?
Ik heb hem besteld in het rood. Zelf gebruik ik een draagdoek (tricotslen) maar mijn vriend kan niet met de doek overweg dus heb ik deze besteld voor hem als hij de kleine wil dragen als die huilt of onrustig is, of lekker wandelen, hij is groot en sterker in zijn rug dat het schuine dragen geen probleem is. Ga hem ook als voetenzak gebruiken in de maxicosi.
Ik zat ook al te kijken of je hem eventueel kon retourneren, maar daar kon ik niets over vinden. Dus als dat niet kan en het is als als draagzak inderdaad niks, maar gebruiken als voetenzak
Je kindje in deze houding dragen wordt vaak afgeraden door draagconsulenten. geciteerd van het dragen en voeden forum: "- In kommahouding dragen: De luchtpijp (trachea) is gemaakt van kraakbeen. Bij baby's is die in de eerste tijd na de geboorte nog niet helemaal uitgehard. Daardoor kan hij relatief makkelijk dicht'klappen' als de kin op de borst rust. Bij sommige draagsystemen waarbij de baby in kommahouding ligt dalen de zuurstofwaarden ook aanzienlijk . De luchtpijp slaat niet per defnitie dicht in deze houding, zolang de kin niet op de borst rust is er niet zoveel aan de hand. Het probleem is alleen dat het ongemerkt kan gaan en dat je kindje door een beweging oid ineens wel in die houding komt. " Daarom kies ik er niet voor om mijn kindje in deze houding te gaan dragen maar rechtop in de kikkerhouding. Vriendin van mij heeft hem trouwens in de maxi-cosi gebruikt (de fleece-variant in het begin in april en de coton-variant toen de fleece-variant te warm werd) in plaats van een jasje. Dus als voetenzak eigenlijk. Lag wel lekker warm voor de kleine! Vind ze er erg leuk uit zien en toen ik nog niet zwanger was wilde ik hem ook super graag hebben maar naast dat de houding van de baby mij niet aanspreekt bij het dragen, lijkt hij mij in mijn geval ook niet fijn dragen omdat ik snel rug-/nekklachten heb.
Ik heb even de voorwaarden gelezen en je kan dus een mail of brief sturen binnen zeven dagen nadat je je bestelling hebt geplaatst en dan zou je het zonder een reden op te geven moeten kunnen annuleren. Ik heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd of je er inderdaad makkelijk vanaf komt, want het lijkt me toch niet echt handig. Leek me namelijk juist fijn voor binnen en dat is het toch niet echt en ook niet echt goed voor je kindje. Dan kies ik liever een andere waarbij ik me wel even goed ga inlezen .
ja ik krijg m voor mn babyshower in jan pas hahaha. en kan vriendin wel vragen te annuleren maarjah ook zo lullig. Laat me weten via dit topic of een pb of je een mailtje trug hebt
Als iemAnd hem voor nog minder wil heb een beige 3x gebruikt dus als nieuw te koop.. pb maar als je interesse hebt