Wie heeft deze toevallig al voor zijn / haar klinderen? Ben wel benieuwd hoe ze bevallen. Onze oudste is verknocht aan haar crocs, dus vandaar
Bedoel je die met de bontjes er in? Ik heb ze nog niet, niet voor de meiden en niet voor me zelf... Maar ja ik over weeg ze wel voor mezelf te halen... Ik ben nu aan de neppers verslaafd, die lopen al super, dus ga ik binnekort voor de echte..voor mezelf niet voor de kids..
nee nog geen ervaring mee maar wel helemaal verslaafd aan de gewone echte crocs wij lopen hier allemaal met die crocs
Er is ook een winkel in Den Haag. Die met die bontjes lijken me niet echt warm, maar ze moeten toch iets verzinnen om de winter te overbruggen! Ik zal ze niet kopen. Heb wel de orginele voor op mijn werk en die bevallen mij prima!
Er staat op de site dat ze binnenkort verkrijgbaar zijn, dus ik denk dat niemand je hun ervaringen nog kan geven.
Hier zijn ze ook al verkrijgbaar. Ik vind ze hardstikke leuk, maar heb pas ook de ballerina;s van crocs aangeschaft. Ik vind de crocs heerlijk lopen. Ik vind ze niet mooi maar wel practisch. De ballerina's vind ik wel weer leuk om te zien.
Wat is er gevaarlijk aan de crocs? Ik heb ze al in de winkel zien staan, maar ik vind ze niet mooi, net van die pantoffels. Maar als ze lekker lopen, dan is dat al heel wat he. Groetjes Taby.
Volgens mij moet je alleen uitkijken dat je je voeten optilt tijdens het lopen anders ga je op je plaatje! Al een paar keer bijna gestuiterd, maar nu ben ik gewend aan mijn "nieuwe" lopen. (ik slofte altijd en dan kun je geen crocs aan)
het was geloof ik gevaarlijk bij roltrappen, dat kinderen met dat zachte spul ertussen bleven zitten. bij scapino zijn de neppers
zelopen heerlijk echt waar , maar baal zo dat iedereen er op loopt , kinderen, mannen en vrouwen iedereen..... ik zag net een plaatje op internet met dat bontje ...maar vind ze dan net pantoffels jullie niet ? L.sybje
antwoorden, als ik vind ze lelijk etc, daar heb ik niet zoveel aan. Ik wil vooral weten of iemand ze heeft en hoe ze lopen dus