Ik ben net op visite geweest bij mn oom en tante en die hadden een klein stoeltje van Ikea staan. En die wil ik nu ook! Maar nu zit ik op de site te kijken welke het is..... Hij lijkt hier op; IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | Fauteuils met stoffen bekleding | PELLO | Fauteuil Is dit een kinderstoel? Kom er niet helemaal uit. (zie nu dat deze geen wasbare hoes heeft en die van mn oom en tante wel, vond ik juist zo fijn ervan!) Of weet iemand welke ik bedoel? Hij lijkt dus hier op!
Ik weet precies welke je bedoelt, de mini-versie van de Poang (IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | Fauteuils met stoffen bekleding | POÄNG | Fauteuil). Ik vermoed dat hij het is, maar de maten wijken wel maar een klein beetje af van de maten van de poang waarvan ik zeker weet dat het geen kinderstoel is. Dus helemaal zeker ben ik er niet van.
Ja volgens mij is het die van bloemie,hier hebben wij er ook 1 alleen is bij ons de zitting stof donkerblauw.
Oke, bedankt allemaal! Vind de grote uitvoeringen echt niks, maar die kleintjes gaan eigenlijk wel! En ze zat er ook zo lekker in! @lianda die van mn oom en tante was idd ook blauw