stoel in babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sweetlakecity, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Ik heb ook via MP een mooie ouderwetse stoel gekocht. Een soort schommelstoel zonder schommel poten :)
    Alleen sliep onze meid direct doro 's nachts en de eerste fles 's morgens (7 uur) krijgt ze altijd bij ons in bed, wel zo lekker warm. We hebben het er toevallig van de week over gehad om de stoel weg te gaan doen en er een speelgoedkast voor in de plaats te zetten.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb een slaapbankje. Leuningen zijn te laag om lang te voeden, maar als je kindje niet fijn wil doorslapen, heb je tenminste een plekkie dichtbij om zelf te liggen ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben deze op Fae haar kamertje staan:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09840106 (de beige variant, die past beter bij ons elfen/bos kamertje)

ik heb er borstvoeding ingegeven en later (nu nog) gaven we haar haar flesje om 7 uur hier.
    Op deze manier kan ze lekker op haar kamertje blijven, schemerlampje aan en na die fles, gelijk weer slapen tot een uurtje of 9 .

Regelmatig ook geven we haar haar laatste flesje van 7 uur / half 8 s avonds ook in haar kamertje en dus op die stoel.

Wij vonden en vinden het ideaal!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een stoel in het kamertje staan, (zie mn album) en ik vind het nu al heerlijk om er een bakkie thee te drinken en weg te dromen haha :D Wij hebben hem niet echt voor het voeden, maar meer om even rustig met de kleine ergens te kunnen zitten (wij hebben heeeel vaak mensen in huis, iedereen loopt gewoon maar binnen), waar geen andere mensen komen.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier dus ook... maar dan niet tussen ons in, maar aan de zijkant, heb bedhekje :p.

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook een stoel staan met name voor de nachtvoeding. een klein lampje aan en dan gelijk weer hup in bed en slapen ( hoop ik hihi )

7. Jessy30

Jessy30 Lid

11 sep 2008
    26
    0
    0
    Wij hebben een stoel van de Ikea. De Karlstad, nog niet gebruikt om te voeden, maar ik denk dat ie wel handig gaat zijn ;)

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Volgens mij staat er in mijn album nog wel een foto van de steol die ik in Juul haar kamer heb staan. Ik heb hem maar heel even gebruikt oor de bv (dat was niet echt handig in die stoel) maar met een voetenbankje erbij is hij wel ideaal voor de fles.

9. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben een oude stoel van Ikea in be babykamer staan. Zelf een nieuw stofje voor gemaakt in leuke kleurtjes. Ben er erg blij mee en geef er bijna elke dag wel een eerste of laatste flesvoeding in, lekker makkelijk dan hoeven we niet steeds naar beneden en op bed de fles vind ik niet zo handig. Ook toen ik nog BV gaf vond ik het ook wel een lekker om eens zittend te voeden ipv vaak op bed te voeden.

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb de schommelstoel van mijn opa en oma gekregen.
    Die stond daar goed in de weg. ;)
    Zitten er nog steeds elke avond op om een boekje te lezen voordat hij naa bed gaat. :)

11. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb een prachtige wieg gekregen van mijn mannetje en die komt bij ons op de kamer dus zal waarschijnlijk ook in bed gaan voeden.

als mijn man terug moet gaan werken en hij krijgt er last van dan kan het zijn dat ik beneden voed.

ik heb beneden wel een hele lekkere lounge chair staan
    kan je op 2 standen plaatsen zodat je wat rechter zit of wat meer ligt ,
    echt ideaal!
    heb ik van oma en opa gekregen.

12. Buikje81

Buikje81 Lid

24 mei 2008
    27
    0
    0
    Projectleider
    Zuid-Holland
    De ikea heeft een ideale stoel om te voeden! ronde leuningen waar je aan alle kanten steun heb en waar je lekker in kan zitten. Rond de 40,- dus das nog een leuk prijsje ook. Helaas wel alleen in het wit verkrijgbaar maar bij ons staat dat erg leuk! Mn zus heeft er 2 op beide kinderkamers staan vandaar haar tip aan mij en nu aan jou! Echt een aanrader!

Succes met alle tips!

Groetjes Mascha

13. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Welke stoel is dit dan? Ik ben aan het zoeken, maar kom hem niet tegen... Heb je anders een naam van hoe de stoel heet? Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden namelijk! :D

14. Buikje81

Buikje81 Lid

24 mei 2008
    27
    0
    0
    Projectleider
    Zuid-Holland
    Dit is diegene die ik heb maar dan de witte. De zwarte hadden ze toen nog niet!

SOLSTA OLARP
    Fauteuil
    bekleding Idhult zwart € 59,- (kunstleer)
    Ransta naturel voor € 39,- (witte stof)

Voor wat meer geld lijkt mij dit ook wel wat..
    TULLSTA
    Fauteuil
    bekleding donkergrijs naturel rood € 79,-

Voor meer info moet je ff kijken op ikea.nl

succes ermee!

15. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Thanks!

Die Tullstra van €79,- was ik inderdaad wel al tegengekomen.
    Die vind ik (persoonlijk) mooier, maar alle waarde naar z'n geld natuurlijk!

Ik denk dat ik voor die ga! Thanks voor de goeie tip! :thumup:

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tullsta hebben wij dus inderdaad...

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ziet er goed uit die stoel!
    Ga zeker een dagje ikea doen :)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb een heerlijke relax stoel op haar kamer staan..Maar je moet er wel plek voor hebben.. Vind een goede stoel wel belangrijk tijdens de avond/nacht voedingen.. lekker dekentje over en voeden maar :D

19. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb voor voorlopig een houten stoel met leuningen en dan wat kussens er in, maar als ik voor die tijd nog een mooie schommelstoel tegenkom in een kringloopwinkel ofzo dan zal ik die meenemen waarschijnlijk.
    Wij hebben een vrij ruime babykamer waar in het midden van de muur een stuk uitsteekt waar de schoorsteen door heen loopt, dan aan 1 kant komt de commode en het bedje, en de andere kant hebben we echt een hoekje over en daar wilde ik een lekker zithoekje maken, mooie stoel, tafeltje, voetenbankje en deken.
    Ook om de reden dat het hier in huis wel eens druk kan zijn en ik dan echt een plekje heb om me samen met ons kindje even terug te trekken voor de voeding.
    Hij komt eerste tijd op onze slaapkamer in de wieg, dus weet niet eens of het praktisch gaat worden, maar dat zien we dan wel weer ;)

Deel Deze Pagina