stoel in de babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lindarobin, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik zou er niet aan moeten denken om 's nachts in een stoel te gaan zitten voeden.... Koud..br..
    Ik voed lekker in mijn bed onder mijn warme dekbedje! Ze slapen bij ons ook in een wiegje op onze kamer totdat ze 's nachts doorslapen.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik gebruik onze stoel continu, ze krijgt nog lekker de borst voor het middagslaapje en voor de nacht, en idd om te troosten, of aan te kleden als ze niet wil liggen :D

Tijdens nachtvoedingen zat ik er ook, vanaf dat ze op haar eigen kamertje sliep ivm de nachtrust van mijn vriend en omdat ik haar dan voorzichtig lekker slaperig in haar bedje kon leggen.

O ja, ze vindt het zelf nu ook erg leuk om erop te klimmen en te zitten!

3. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb nog altijd spijt dat er geen stoel staat...
    mijn zoontje sliep de eerste 5/6 mnd naast mij in een wieg snachts...maar daarna gign hij over en dee dik heel langd e laatste voeding dus bij ons op bed in het donker...maar eigenlijk door gebrek aan stoel in zijn kamer...

en mn zoontje heeft wel es fases gehad dat ie snachts wakker wordt en lekker even gewiegd wilde wordne omdat ie had gedroomd ofzo...nouu pff krijg je lamme armen van joh :p...had ik tóch maar een stoel hihiih

4. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje een off topic vraag, maar iedereen die borstvoeding gewoon in bed geeft; wordt jullie man daar dan niet wakker van? :( Ok, je wordt samen wakker van het gehuil, maar voeden in het donker is toch nooit echt handig, dus is het voor de andere toch leuker als je even gewoon uit de kamer blijft? Vooral als ik bedenk hoe lang mijn vriendinnen soms over voedingen deden.
    Wij gaan voor de stoel in de kinderkamer net zodat de andere partner rustig kan verder slapen. Gezellig in de luie stoel met een kussen en een dekentje. Of mis ik iets heel doms nu? :p

5. Trees

Trees Niet meer actief

Nou ik was 's nachts veels te moe om een beetje rechtop in een stoel te gaan zitten om te gaan borstvoeden. De eerste tijd ben je soms wel drie kwartier aan het voeden en dat soms meerdere keren per nacht. Hier drie keer per nacht tot ze 11 maanden was. Daarnaast vind ik het ook gevaarlijk om 's nachts zittend te voeden. Door de borstvoeding maak je stofjes aan waardoor je slaperig wordt en ik viel heel vaak in slaap terwijl ze bij me aan het drinken was. Liggend op bed kon ik haar tenminste niet laten vallen en ik zorgde er altijd voor dat ze veilig bij ons in bed lag. Wij hadden altijd een nachtlampje aan en dat was voldoende licht om te voeden. Na een paar weken kon ik haar prima in het donker voeden. Mijn partner had nergens last van, want borstvoeding maakt niet bepaald herrie ;). Als hij al even wakker werd kon hij direct verder slapen en 'hallo' ook ik moet het volhouden en elke nacht een poos op te zitten en vechten tegen de slaap is echt heel zwaar. We hebben samen een kind en ook 's nachts proberen we er daar waar mogelijk samen voor te zorgen en taken van elkaar over te nemen.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben er ook een stoel staan... Heerlijk om soms even met Jesse in weg te kruipen... Als we veel visite hebben gehad ga ik altijd even lekker met hem in de stoel zitten om even alle indrukken kwijt te kunnen want als ik m dan zo op bed leg wordt het een schreeuw concert... Maar door eveb in alle stilte met hem te zitten slaapt hij beter...

nachtvoedingen geeft ik ook op bed. Heerlijk en mijn vriend wordt er wel wakker van maar bij het licht van de (beeld)babyfoon kan ik prima een voeding geven en vriendlief slaapt zo weer dan. Dus geen problemen mee....

7. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik heb er ook een stoel staan, een redelijk hoge.
    Ik heb een hernia, en kan echt niet op bed voeden, ik moet gewoon rechtop zitten.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben er in eerste instantie geen stoel voor aangeschaft. Er heeft, heel mooi ook :D, een kuipstoel gestaan de eerste weken. In het begin gaven we de fles nog weleens bij ons in bed, maar uiteindelijk zijn we dat toch op haar eigen kamertje gedaan zodat de ander door kon slapen.

Na een paar weken hebben we toch een fauteuiltje gekocht en die op haar kamer neer gezet. Veel gebruikt voor de voeding van 23:00. Toen die er na 3 maanden af ging hebben we de stoel bijna niet meer gebruikt. Nu staat er een grote speelgoedkist en is de stoel verplaatst naar een andere kamer.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier had mijn man dan gewoon even pech. Ik was ook moe en ik pakte haar al en deed de voedingen, hij moet dan niet zeuren.
    Klinkt wat cru maar over het algemeen sliep hij zo weer verder.
    Hier een klein nachtlampje erbij aan en soms viel ik ook tijdens het voeden in slaap.
    Maar ik ging echt niet een uur lang buiten mn bed zitten, half dommelend.
    Op de momenten dat hij er wel last van had, vertrok hij naar de logeerkamer. Ze heeft een tijdje gehad dat ze wel wat luidruchtig was s nachts tijdens het voeden.
    Prima, behalve als hij dat ook in het weekend deed, dan had hij mij sjaggie.

10. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje heeft nog nooit gehuild eigenlijk, ik werd al wakker bij de eerste tekens...hooguti jengelde hij, maar daar sliep man echt doorheen...verder maakten we ehct geen geluid....

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ook hier een stoel met oog op de nachtvoedingen :)
    En vond het er zo gezellig uit zien :p Het oog wil ook wat he :p

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hier hebben we een schommelstoel op de babykamer. Ik heb hem veel gebruikt om Dennis 's nachts te troosten en lekker bij me te houden, maar niet om te (borst)voeden. Dat deed ik in bed, hij is in de winter geboren, ik moest er niet aan denken om er dan 's nachts een poos met hem uit. Hij heeft de eerste 2 maanden ook in een wiegje bij ons gelegen trouwens, was veel handiger.

Nu gebruik ik de stoel nog steeds, wel minder dan in het begin maar nog wel om voor te lezen en ons knuffelmomentje voordat ie naar z'n bedje gaat. Hij snapt dat ritueeltje al helemaal trouwens dus we kunnen voorlopig nog niet zonder stoel.
    Het kan wel zijn dat ie binnenkort wordt vervangen door een fauteuil, lijkt me zolangzamerhand iets comfortabeler.

13. Blays

Blays Niet meer actief

Hier staat er ook 1 voor de nachtelijke voedingen en troost momentjes :) En straks voor het voorlezen.
    En het ziet er inderdaad zo gezellig uit! :D

Deel Deze Pagina