is er iemand die de babykamer Capri heeft gekocht? Of heeft gezien in de winkel De kamer is te koop bij babypark, maar we vinden het te ver om er "" even"" heen te rijden om naar 1 kamertje te kijken.. Ik ben benieuwd of ie stevig is, en echt zo''n luxe uitstraling heeft als op de foto.. De prijs is niet duur dus ik ben bang dat ik misschien een miskoop doe als ik m zomaar online bestel
Wij hebben die kamer en ik ben niet tevreden. Althans.. voor het geld wel.. maar .. ach ik legf het ff uit.. Mn vader ging hem in elkaar zetten, en legt de voorkant van een lade op de grond.. op de grond lag iets van zand o.i.d. en de lade is gaan schuiven tijdens het in elkaar zetten.. zitten er dus flinke krassen op de lade. Niet de schuld van de fabrikant.. maar ik vind dat zoiets hier tegen moet kunnen. Later gebeurde dit met speelgoed van mijn dochter en tijdens de verhuizing zat de kast gelijk vol krassen. Erg krasbestendig issie niet. Ook is alles wat in het zicht is van mooi spul.. maar zodra het uitzicht is, is het van krakkemikkig mdf. Draai je de schroef er iets te hard in, is je plank naar de mallemoeren. (En ik draaide écht niet hard!!) Als je de lade's in en uitschuift maakt het een goedkoop geluidje zeg maar, je hoort dat het niet zwaar is. En als je dan niet de twee handvaten vast hebt met dichtdoen zit de lade zo scheef (en vast). Het is een lichtgewicht kamertje, en als je er heeel voorzichtig mee omgaat, moet het kunnen. De prijs vonden wij ook prima, daarom kochten wij hem ook. (Ook ongezien besteld) Het kamertje is voldoende om nog mee te kunnen voor een tweede baby.. maar als er iemand is die een leuk prijsje ervoor geeft mag ie zo weg! Ik zou hem zelf nooit meer kopen
wij wouden hem ook kopen. maar de kwaliteit vonden we niks. we zijn naar de babydump gegaan en hebben deze babykamer gekocht. wel goede kwaliteit. Bekijk bijlage 234087 ik hoop dat je er iets mee kunt
Wij zijn er naar wezen kijken en zijn er vervolgens zowat gillend bij weg gerend. Van een afstandje een prachtige kamer, maar als je een kastje opentrok had ik het gevoel dat ik een stuk karton in handen had ipv hout. Wij wouden vervolgens ff kijken naar de bodem van t bedje, dondert t heel bedje zowat uit elkaar. Nee dit was niet wat wij voor ogen hadden. Wij zijn uiteindelijk bij Gardo geslaagd voor een mooi hoogglans wit kamertje waar we nu nog steeds heel tevreden over zijn!
oke super bedankt! dit scheelt me een enorme rit naar babypark! Ik ga maar kijken voor een beter kamertje