Let er inderdaad op of je met één vrije arm uit de stoel kan komen. Wij hebben een tuinstoel van Ikea. Die zit prima Ik gebruik hem nu voor: voeding s avonds op haar kamer. Ze heeft last van te veel prikkels en daar is het lekker rustig. Ook gebruik ik de stoel om haar zittend te kalmeren.
Haha, ik was al snel overtuigd door de reacties. Inmiddels staat er dan ook een heerlijke relax stoel boven. Die kan ik met een hand in en uit ligstand krijgen. Ik zit er nu al veel in en de baby is er nog niet eens. Haha.
Groot gelijk, het is heerlijk, zo'n stoel op de babykamer. Ik gebruikte hem de eerste 2 maanden niet, omdat L. toen nog op onze slaapkamer lag en ik dus de avond- en nachtvoedingen op ons bed gaf, maar nu L. op zijn eigen kamer ligt vind ik het ideaal. Hij krijgt al even geen nachtvoeding meer, maar de late fles (23.00) maken we beneden klaar en nemen we mee naar boven. Hij slaapt dan natuurlijk, dus we maken hem wakker. Gauw samen in de stoel, half slapend die fles drinken en zo weer terug zn bedje in. Ik vind het heerlijk! We hebben een heerlijke grote brede luie knalrode stoel, die ooit bij ons in de woonkamer stond maar door ruimtegebrek niet meer past. Goh wat erg, hij past precies in de babykamer en zit fantastisch. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel wat lastig om eruit te komen met L. op mijn arm. Maar daar krijg ik al handigheid in! Klein nadeeltje.. met zo'n halfslapende baby op mijn arm, in het schemerdonker.. wil mama ook nog wel eens wegdoezelen
Niet gehad en niet gemist. Kindje sliep lekker langs mij in haar eigen wiegje en bij de avond/nachtvoedingen legde ik haar naast me en sliepen we samen half voedend weer verder. Heerlijk
Ik wou ook wel een stoel in de slaapkamer, maar hij heeft al niet zo'n groot kamertje. En uiteindelijk heb ik hem ook niet gemist. Heb de voeding gewoon bij ons op bed gegeven.