baby 10 wkn in zwembad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lisa333, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

11 jul 2011
    208
    0
    16
    hallo dames

onze dochter is bijna 10 wkn en laatst hebben we bij kruidvat een babyzwembadje gekocht met zon parasol erboven
    nu is het heerlijk weer en vraag ik me af, kan dit? of is ze hier te jong voor?

ben benieuwd naar jullie reacties!

groetjes lisa

2. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik lees even mee. Zit met zelfde vraag. Had dat badje bijna gekocht maar ga hem denk ik alsnog halen.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Tuurlijk, waarom niet? Ze gaat toch ook in bad ;).
    Alleen wel opletten dat ze het niet koud krijgt (blauwe lipjes, rillen) en dan gaat dat best. Hartstikke leuk juist!

4. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Het gloor van het zwembad schijnt niet heel best te zijn voor die kleintjes als ze het binnenkrijgen. Goed opletten!

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    chloor in een babybadje???

kan gewoon hoor, idd opletten dat ze t niet koud krijgt, maar denk dat ze t heerlijk zal vinden!

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Doe jij er chloor in dan? Wij spuiten het vol met water uit de tuinslang, en als dat te koud is een paar emmers heet water erbij. Maar geen chloor!

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond een babyzwembadje voor in de tuin (dus zonder chloor, hilarisch idee!) pas handig toen ie goed kon zitten! Dan kan ie mooi zelf er in spelen. Weet niet hoe je dat met een 10w oude baby wil doen (behalve zelf er bij in gaan zitten).

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou het zelf niet doen ivm teveel gedoe voor hooguit 5 à 10 minuten. En zo een kleine heeft er nog niet zoveel aan. Als ze straks zelfstandig kunnen zitten wordt het echt leuk:)

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    gewoon zorgen dat t water lekker warm is.. en dan is het heerlijk voor de kleine.. Bas is met 8 weken mee geweest naar spanje.. en daar ook in een badje geweest.. lekker warm water.. wat speeltjes wat ie in zn handen kon houden.. hij vond t prachtig..

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    wij hebben ook alvast een badje, maar ik ga hem er pas in zetten als hij zelf kan zitten en spetteren. Ik denk niet dat het voor zo'n kleintje super leuk is.. en het is inderdaad wel een heel gedoe voor een minuut of 10.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan er gewoon warm water in doen toch...
    Ik zie t probleem niet zo

Heb net ook met mn zoontje in t badje hezeten... En hij kan ook nog niet zitten hoor

12. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik zou mn kindje best buiten in een badje doen. Lekker toch! Kunnen ze even afkoelen (niet te koud water natuurlijk).
    Maar om daar nou een heel zwembadje voor op te blazen..?
    Ik weet niet of ik daar zin in zou hebben... Hoewel ik het bij mijn oudste ook deed hoor (die was wel ietsje ouder) en ik ging er zelf gewoon lekker bij zitten. Koelde ik gelijk ook af. haha

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou zoveel moeite is een Zwembadje opzetten toch niet:(
    Ik heb zoon 3 rings ding... Was in 10 ninuten opgeblazen en in 5 min water erin...

Ben dan toch wel een heeeel kwartier bezig geweest...

Owja wel in de schaduw natuurlijk zetten he ;)

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je kan het badje toch ook gewoon een aantal dagen laten staan dan is het de moeite echt wel waard, onze dochter vind water als vanaf het begin heerlijk. En ja idd opletten met de zon.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    of gewoon het babybadje even buiten zetten ;) maar lijkt mij wel lekker voor de kleine om even af te koelen!

Deel Deze Pagina