Poäng is geen geschikte borstvoeding stoel, vind ik. Je zoekt beter een stevige rechte stoel, goed breed, met niet te hoge armleuningen, en bij voorkeur een vrij hoge zit. Zo kan je 't makkelijkst gaan zitten met je baby, en ook weer vlot terug rechtkomen. Ik voed boven meestal liggend op bed, maar als ik dan toch in een stoel voed, dan het liefst in de Skruvsta. Door zijn vorm vind ik altijd een fijne houding, en ik heb hem ietsje omhoog staan voor mijn comfort. Bij toeval ontdekt dat dit een goeie voedstoel is, maar ik vind het een aanrader.
Zie ineens dat er nog een paar reacties zijn. Bedankt! @ MamaMaya: De Skruvsta heeft aflopende armleuningen om zo maar te zeggen, is dat niet vervelend? Heb je daar genoeg steun aan? Of zorgt een voedingskussen dan voor de nodige steun?
Deze heb ik ook. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd met baby maar hij zit lekker en je kunt de hoes uitwassen/verwisselen. Leek me handig ivm spugen.
Ik gebruik een borstvoedingskussen voor vanalles en nog wat, maar nooit om borstvoeding te geven eigenlijk. Ik vind net door die aflopende leuning altijd wel een goeie houding. Beetje afhankelijk van de houding waarin hij aangelegd is. Maar het is heel persoonlijk en uit te testen denk ik, iedereen is anders. Maar ik wilde deze stoel even vermelden omdat het een minder bekende is en toch heel handig (voor mij dan).