Hoe tweelingbaby en peuter vervoeren in wagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elisabethbas, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Als onze tweeling geboren wordt, is onze oudste zoon 2 jaar en 3 maanden. Ik zit echt te twijfelen hoe we dat moeten doen qua wagen. Timo is dan nog te klein om hele stukken te lopen.

Als we samen weggaan kunnen we twee wagens meenemen, maar hoe doe je dat als je in je eentje met drie kids een ochtendje naar de stad wil? Een meerijplankje lijkt me een oplossing, maar zeker niet ideaal. Een extra stoeltje voorop kan niet met kinderwagenbakken.

Wie heeft DE oplossing voor ons?

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

Je hebt tegenwoordig van die meerijdplankjes met stoeltje op toch ?
    Geen idee voor de rest

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik zou dan je zoontje in de duo wagen doen en 1 van de tweeling in een draagdoek/zak.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    Dit. 1 bak erop doen en 1 zitje. Peuter in de wagen en kleintjes afwisselend in de draagzak.

En anders een meerijdplankje met zitje. Al weet ik zeker dat die van mij er vandoor zou gaan...;)

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Duo urban jungle heeft stangen die je op de voorzijde van de duowagen kunt bevestigen zodat je een bobike stoeltje op het frame kan klikken. Dit lijkt mij zelf de beste oplossing aangezien onze dochter nog nooit op een staplankje heeft willen staan. (voor jezelf als ouders is het ook het prettigste winkelen/wandelen )

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mijn dochter was exact 2 jr 3 mnd bij de geboorte van onze tweeling. Ik heb wel eens gedacht: had ik maar een meerijplank maar uiteindelijk lost het zich wel op: idd 1 in de draagzak, andere in de wieg en oudste in het buggygedeelte. Gewoon geen grote einden lopen :) Ik gebruikte wat vaker de auto en ik bleef echt veel thuis ook. Al na 6 mnd zet je de zitjes erop en kan je oudste voor op het voetenplankje zitten. Doet mijn oudste nu nog, maar mn het meisje van de tweeling duwt haar er zonder pardon weer vanaf.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dit idd, zo zie ik het een moeder hier in de wijk ook doen; haar oudste is nu net 2 en de tweeling een half jaar.

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik wil graag dragen, doen we met Timo ook nog steeds. Probleem is dat we 2 dagen per week oma-oppas hebben en die willen dat niet. We moeten dus ook de optie hebben om de tweeling beide in wandelwagenbakken te vervoeren. Ik heb denk nog aan een tweelingwagen waarbij je makkelijk kan wisselen van bak naar zitje, dat je dus kan kiezen of je 1 baby draagt en Timo in het zitje vervoert of beide babies in de bakjes en Timo op een meerijdplankje (of idd een zitje voorop).

Deel Deze Pagina