Stoel op kinderkamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angeliekie, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen stoel maar kinderen sliepen eerste half jaar bij ons op kamer dus kon in bed voeden.

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ja een hoge witte gevlochten kunstof. Van de Ikea, oud model idiaal nachtvoedingen, troosten, straks voor voorlezen, maar ook overdag met visite ik voedde niet met mensen erbij, die stoel is bekend en lijkt er bijna voor gemaakt, en zelfs met een kleine kamer past er pefect

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben een schommelstoel op de babykamer. Heel blij mee, voeden deed ik altijd in bed, maar een onrustige baby of dreumes in slaap krijgen is ideaal in die stoel! Mijn schoonmoeder heeft van de stof van de gordijnen een mooi kussentje voor er in gemaakt, ziet er erg gezellig uit.

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik heb voor de tweede een stoel aangeschaft.
    zodat papa straks rustig door kan slapen en smorgens op moet voor de andere kleine van dan 17 maanden haha

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vind t ideaal!
    Gebruik m nu nog bij mn zoontje van 2 jaar!

6. Loxy

Loxy Lid

26 jun 2012
    56
    0
    0
    Adm. bediende
    Gent
    Wij zijn ook van plan om een stoel/zeteltje op de kinderkamer te plaatsen als er plaats voor gaat zijn. Lijkt me gemakkelijk met de voedingen 's nachts. Wil dit niet op onze kamer doen omdat mijn vriend niet zo'n stevige slaper is.

7. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wij hebben een schommelstoel. Ik heb maar een paar keer voeding gegeven in de stoel, ik vond op bed eigenlijk fijner. maar ik gebruik de stoel nog wel veel om boekje voor te lezen en naast zijn bed te zitten als hij gaat slapen of s nachts wakker is.
    Maar, wij hebben wel een grote babykamer, dus hadden er ook ruimte voor

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook kleine kamer, maar nog hoekje over voor een stoel. Er staan nog 2 stoelen bij mijn ouders, moet even kijken welke het beste bevalt. Als ik 'm niet meer nodig heb, kan die weer terug.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier een stoel maar nooit gebruikt, zo lekker zit dat nu ook weer niet om te voeden vind ik
    onze slaapkamer, tja ook gezellig naar een kei hard snurkende vriend,...
    ik ga naar beneden, installeer me op de bank, kijk een aflevering "dokters" ofzo op de ipad en dan leg in mn zoontje in de box want meestal hoor ik mn vriend door het plafond heen snurken,...dan val ik in de slaapkamer ook niet meer in slaap dus ik leg me dan op de bank wat meestal max 2 uurtjes is voordat onze zoon klaarwakker is en wil spelen

10. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Een heerlijke schommelstoel tot 15 maanden in gevoed en gelezen, getroost etc. Nu nog steeds lekker lezen en onderdeel van het slaap ritueel.
    Ik kan me ook indenken dat je dit op bijvoorbeeld Eem Ikeaetoel kan doen of een zitzak idee?

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben bij allebei de kinderen een fauteuil op de kamer staan. Niet zo zeer voor de nachtvoedingen (ik voed liever in bed), maar meer om te kunnen zitten bij het troosten, voorlezen, knuffelen etc.

12. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al heel wat uurtjes in de stoel op de kamer van zoonlief gezeten... Hij was (en is) een erg oinrustig kindje wat veel nabijheid van papa en mama nodig heeft. In eerste instantie nooit gedacht dat ik op de babykamer een stoel zou gebruiken, dus er geen aangeschaft. Toen dit wel nodig bleek er een tuinstoel neergezet. Door het vele huilen e.d. nooit geen tijd genomen er iets anders voor te kopen/zoeken. Zoonlief is inmiddels bijna 15 maanden en de tuinstoel staat er nog! Staat misschien niet zo mooi (maar wie komt er nu nog op zijn kamertje kijken?!), maar zit prima. Ik hoop dat we die stoel niet super lang meer nodig hebben, dus ga ook geen andere meer kopen...

Deel Deze Pagina