Wij gaan voor de schommelstoel van Ikea (jawel daar is die weer: de Poang!) bij de meiden heb ik die stoel pas in de showroom geprobeerd na de borstvoeding en wat baalde ik dat ik hem niet eerder had. Nu wil ik hem wel. Dus het eerste Ikea dagje nemen wij hem mee! Wordt wel beetje krap in het kamertje, maar de stoel gaat vanzelf naar beneden, dus wij kopen hem in de kleur van onze woonkamer (donker houten frame met wit/beige kussen)
Haha,ik heb wel een heerlijke schommelstoel,maar moet het allemaal nog ervaren... Maar wat is een co/sleeper???
Na lang wikken, wegen en uitproberen hebben we gister toch een schommelstoel van marktplaats gehaald. Een super degelijke, eiken en strakke stoel. Of ik er vaak in te vinden ben of niet, hij zit nu al heerlijk. Succes met kiezen, ik kon bij ikea/kwantum/leen bakker/profijt meubel oid niet slagen...
Ik heb destijds gekozen voor een schommelstoel. Leek me heerlijk. Die twee weken dat ik borstvoeding heb gegeven waren totaal niet prettig in de schommelstoel omdat het maar koud was, vooral in de nacht. Uiteindelijk vond ik het veel fijner om even op de bank te kruipen met een voedingskussen ter ondersteuning. Helaas bleek na bijna twee weken dat mijn borstvoeding niet op gang kwam en ben ik overgegaan op flesvoeding. We gebruiken de schommelstoel overigens nu wel heel veel om mijn kleine meisje een verhaaltje te vertellen voor het slapen gaan. Heerlijk samen even schommelen en lezen...... Succes met je keuze en stoel....
Heb een stoel bij Leenbakker gezien.. ga hem straks even uitproberen Schommelstoel vind ik wel heel gaaf, ook voor het gezicht. Maar die armleunigen lijken me zo lastig.. Voor een co-sleeper hebben we geen plek in onze slaapkamer.. wordt dus echt voeden in de babykamer..
En, was het wat? Hier komt ook een stoel in de kamer, geen schommelstoel hoewel ik die mooi vind word ik altijd een beetje dizzy van het schommelen. Ik hoef geen stoel speciaal voor het voeden maar ook om gewoon even lekker te zitten. De stoel die ik voor mijn zoon had heb ik ook veel gebruikt, maar wil nu een wat betere! Zal hier ws ook een poang achtige stoel worden (zag BOLIDEN BOLIDEN Fauteuil en voetenbank - beukenkleur/Genarp lichtbeige - IKEA die vind ik net ietsje mooier)
Ik heb een schommelstoel in de babykamer staan. Heerlijk voor de vroege ochtend voeding. Tevens gebruik ik hem overdag wel eens als ie onrustig is. Dan 'wieg' ik hem in slaap. Ik wil hem straks ook gaan gebruiken voor het voorlezen voor het slapen gaan.
Dames als tip!! Er is een schommelstoel in de aanbieding bij praxis. Hij is hoog glans wit en 25,- Ik heb hem gekocht, op internet staat dat niet elk filiaal ze heeft maar op de site van de praxis staat wel welke winkels ze verkopen. Wij gaan de stoel morgen waarschijnlijk uitpakken.