Hi, ik heb gezocht, maar kan op dit forum niet precies vinden wat ik wil weten. Maar wat ik zoek zijn slabs helemaal van zacht plastic gemaakt; die niet van die harde met zo'n gootje. Weet iemand waar ik die kan kopen? Alvast bedankt. Doei!
bedoel je met zacht plastic dat soort douchegordijnspul? Die hebben ze namelijk bij prenatal en ikea (beide wel met mouwen, maar ook wasbaar, zonder gootje).
Prenatal heeft ze ook zonder mouwen en Hema heeft ze ook, maar daar ben ik iets minder enthousiast over. Die zijn te kort en te stug zodat ze omkrullen. Bentex heeft ze ook gehad, weet ik.
Ik heb een schortje (met mouwen dus) bij de prenatal gekocht. Afwasbaar onder de kraan. Echt een ideaal ding! Heel dun spul zodat het heel soepel is en hij komt ook tot aan d'r knieen. Makkelijk om tussen de kinderstoel te proppen. Kostte 3,99 geloof ik....
ik heb er 2 bij de prenatal gekocht voor 1.99 p.st. super ding. hij is wat ruim.maar wij doen er een stoffen slab onder die aansluit op t keeltje.en die andere eroverheen tegen de grote vlekken die erdoor heen gaan op de kleren.