mijn pap heeft een oude schommelstoel opgeknapt, ziet er echt super uit! Zit ook lekker, goed steun voor rug en armen. Zit er nu regelmatig op weg te dromen.....
Wij hebben een stoel die een beetje kan schommelen van Ikea. De eerste 2 a 3 weken heb ik deze niet gebruikt omdat hij vrij laag is en ik een ks heb gehad, maar toen voedde ik toch liggend op bed (borstvoeding) Nu gebruiken mijn man en ik deze stoel vrij veel, om te voeden en daarna nog even lekker het eten te laten zakken. Opstaan vanuit deze stoel zie ik niet als een probleem en hij staat leuk. Bovendien is zo'n stoel als Gijs wat groter is ook lekker voor hem, hij schommelt een beetje en hij kan er lekker in weg kruipen. Ik heb er wel 2 kussens bijgekocht.
De armleuningen moeten niet al te hoog zijn, 15 cm ongeveer. En de stoel moet niet al te veel achterover leunen, dan krijg je last van je rug. Vooral in het begin is dat belangrijk, omdat je toch (ligt eraan, is wel verschillend hoor..) meestal een halfuur tot 3 kwartier zit per voeding.
wij hebben via m.plaats een houten schommelstoel gekocht voor 35,- en bij ons in t dorp.koopje en n super ding. niet zo diep dus je komt r makkelijk uit met de kleine. was toevallig n witte net als de meubels... ik wieg haar ook in slaap in die stoel....