Dag meiden, Ik heb vrijdag een begrafenis in Nederland. Omdat die dag voor mij vooral zal bestaan uit reizen wil ik geen pumps dragen. Ook wil ik geen ballerina's dragen want die vind ik super lelijk (Sorry voor de ballerina-dragers ) Ik ben opzoek naar nette donkere platte schoenen. Wie heeft er een idee? PS: ik draag een zwarte broek. Top heb ik nog niet besloten maar zal waarschijnlijk een blouse worden.
Allereerst: gecondoleerd. Ik heb geen idee waar je woont en hoe je precies reist, maar is het geen idee om tijdens de reis gemakkelijke schoenen te dragen en een paar nette pumps in de tas meenemen om tijdens de begrafenis aan te trekken? Dan hoef je nu niet hals-over-kop nieuwe schoenen te gaan zoeken voordat je naar Nederland vertrekt. Als je wel iets nieuws wilt kopen: misschien enkellaarsjes, die je dit najaar/winter ook nog kunt dragen? Het lijkt me zo zonde om voor de begrafenis iets te kopen wat je daarna niet meer draagt...
Nette lage instappers. Hoeven niet persee ballerina's zijn. Als je googled op lage nette instappers krijg je al een hoop voorbeelden.
Reistijd is ongeveer 4 uur enkele reis. Ik zat eerst ook te denken om hakken mee te nemen maar dan loop ik de tijd dat ik daar ben met een grote tas met schoenen en dat zie ik niet zitten.