Stoelen reserveren vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Noorie, 26 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Ik zag het in de zomer bij Turkish bij een ander gezin. Moeder met twee jonge kids bij elkaar, vader helemaal ergens anders. Was ook niet tof. Uiteindelijk heeft vader het grootste deel van de vlucht met een kind op schoot bij zijn gezin gezeten.

Noorie vindt dit leuk.
  2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dit is helaas geen garantie.. ik heb er over gebeld met KLM omdat wij deze zomer met hen vliegen. Ze houden een aantal stoelen vrij voor gezinnen maar stel er zijn veel gezinnen dje allemaal geen stoel hebben gereserveerd dan halen ze alsnog gezinnen uit elkaar.
    Aangezien wij midden in de zomervakantie naar een populaire bestemming voor gezinnen vliegen heb ik dus toch maar stoelen gereserveerd.

Noorie vindt dit leuk.
  3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Kun jij vertellen of jullie dan wel een kind bij 1 van de ouders plaatsen, of kunnen die opeens op hele andere rijen terecht komen?

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Is het bij jullie een europese vlucht of ook een intercontinentale vlucht? Want ik twijfel nu wel een beetje maar 200 euro is gewoon ook best veel geld om aan alleen stoel plaatsen uit te geven.

5. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Wij betalen wel altijd bij. Maar het gaat om ongeveer 11,- per stoel volgens mij. Vind het zelf niet het gezeik waard als er wel wat mis gaat. Dan gebeurd dat omdat ik geen 11,- betaal over een ticket wat vaak meer kost dan dat kleine bedrag. Daar zou ik me dan de hele vlucht kapot over gaan ergeren :p

Noorie vindt dit leuk.
  6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik vraag het even na (ben vliegend personeel geen grond)

mamameer vindt dit leuk.
  7. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik heb destijds geappt met KLM en in hun reactie staat:
    Wanneer je met kinderen on der de 12 jaar reist, krijg je 4 dagen voor vertrek gratis standaardstoelen toegewezen. We proberen jullie dan bij elkaar te plaatsen. Lukt dit niet, dan zorgen we er altijd voor dat ieder kind naast een van de volwassenen in het reisgezelschap zit.

Wij hebben trouwens een vlucht binnen europa

Noorie en mamameer vinden dit leuk.
  8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Thanks!! Dan komt t vast goed.

9. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Net online ingecheckt bij Transavia.

Ik kon vantevoren een stoel reserveren, maar ik zag nog heel veel keuze dus niet gedaan. 30u vtv kan je online inchecken en dan kan je gratis 2 standaard stoelen kiezen. Dat risico durfde ik wel te lopen omdat het verder helemaal niet vol zat

Noorie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina