stoelgang op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Suzie01, 5 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Als het thuis niet lukt doe ik dat ook wel maar onderweg of op een camping toilet is dat niet mogelijk en ik kan normaal al lastig op vakantie en nu met het buikje is het nog iets erger. Het lijkt ook wel of ik minder "rust"heb nu heel raar om te omschrijven, kon wel gaan zitten maar waar ik zonder zwangerschap gewoon 10 minuten kan blijven zitten om het te proberen, haal ik nu een minuut of 5 dan moet ik echt het hokje uit de muren komen dan op me af, beetje raar sorry.
    heb jij iets aan je darmen dat je altijd lastig naar het toilet kan?

2. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

het kan ook zijn dat het vocht het probleem bij mij is.
    vezels en vocht genoeg maar beweeg ook veel, heb gewoon in de bergen gefietst wel met een lagere intensiviteit dan "normaal" maar het ging goed.
    1.5 liter in een 2 uurtjes gaan wel op, met zweten kan dit alleen te weinig zijn, merkte wel als ik snel meer ging drinken mijn urine blank werd en ik elk uur wel kon lopen, kan best zijn dat ik de vezels niet genoeg vocht kon geven, had echt het idee dat ze tegen ipv mee werkte afgelopen week.

3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    ja prikkelbare darmen; gluten allergie en meerdere voedingsmiddelen waar ik heftig op reageer dus. Ja met buik vond ik het ook lastiger en ik had ook last van sneller slapende benen.

4. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Door jouw prikkelbare darmen moet je de houding zoals het plaatje aannemen om naar het toilet te kunnen, thuis lijkt me dat geen probleem maar buiten de deur wel.
    Kan het wel eerlijk zeggen, donderdag moest ik toch echt voor de grote boodschap gaan zitten maar ik had ook nog op de racefiets gereden, kreeg kramp in mijn benen, maar echt veel ruimte om mijn benen te strekken had ik niet, maar goed dat er niemand mee kon kijken maar het moet een raar gezicht zijn geweest hoe ik gezeten, gehangen, gestaan heb om mijn bovenbeen te strekken om de kramp kwijt te raken.

5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Pff nu ben ik 2 dagen thuis en is het helemaal omgeslagen blijf nu naar het toilet lopen, lichaam is goed van slag schijnbaar.

Deel Deze Pagina