Wie herkent dit? Als ik een tijdje gezeten heb en weer op wil staan heb ik last van mijn heupen, en de pijn trekt dan door naar mijn onderrug. Lopen gaat vlak na het opstaan ook moeizamer. Maar na een tijdje gaat het wel weer. Ik heb een kantoorbaan en ik merk dat ik vooral tijdens werkdagen meer last van mijn heupen. Beetje erg vroeg om al bekkeninstabiliteit te ontwikkelen toch?
Bij mij begon dat ook vrij vroeg. Dit is mijn derde zwangerschap en nu had ik met 9 weken al last. Ben nu bijna 27 weken en ik geloof dat ik nu toch echt maar eens nodig naar de fysio moet! Heb er van die dagen bij dat ik 's avonds amper nog kan lopen! Het is dus wel mogelijk, pas op met tillen en luister goed naar je lichaam!!!! Ik modder altijd veel te lang door met dat soort dingen, maar dat is niet aan te raden! Succes ermee!
Bij mij begon het ook al heel vroeg. Als ik jou was zou ik snel een afspraak maken met een fysiotherapeut! Mij heeft dat toen echt wel geholpen.
Ik ga de fysio maar inschakelen, want de pijn vermindert niet. Ik weet niet of het BI is, maar ik laat er toch naar kijken. Ben bijna 14 weken en nu al last van mijn bekken, daar baal ik van. Veel mensen zeggen dat je pas last van BI kunt krijgen als je in de 20 weken zwanger bent. Dus nu voel ik me zo'n uitzondering bleh. Ik ga niet snel naar de huisarts o.i.d. maar ik wil nu echt luisteren naar mijn lichaam en een keer niet eigenwijs zijn. Ik hoop op begrip vanuit mijn omgeving.
Hier ook al met ong 13 weken last van mijn bekken. Geen BI trouwens maar wel fysio. Door de fysio heb ik zelfs na die 13e week nog best veel pijnloze dagen gehad. Nu op dit moment wel weer meer last maar goed ben nu ook al bijna 37 weken.