Sinds een paar dagen ben ik ineens veel 'moeier' dan normaal. Een goede slaper ben ik nooit geweest, maar tot nu toe redde ik het altijd wel. Vooral door in het weekend rustig aan te doen. Sinds deze week zit ik rond een uur of 11 al met een moe hoofd en dan is de werkdag nog maar net begonnen terwijl ik niet slechter ben gaan slapen. Iemand hier ervaring, hoort dit er gewoon bij af en toe, of kan ik maar beter even polshoogte laten nemen?
Ik heb dat ook met vlagen hoor. Sowieso was ik wel echt weken achter elkaar moe in de eerste 12 weken. Maar ook nu heb ik af en toe echt nog dagen dat ik gewoon echt kan slapen overdag! Zal er wel bij horen toch?!
ik heb hier ook last van, zit er nu zelfs om thuis. (dit heeft ook te maken met wisselende diensten steeds) even een paar dagen bijtanken, slapen kan ik de hele dag wel. maar denk inderdaad ook dat het er gewoon bij hoort!
Ik had dit ook vrij plotseling. Een paar dagen later werd ik benauwd en bleek n luchtweginfectie. Als je ook zoiets hebt, merk je het vanzelf en als je het niet hebt gewoon n poosje op tijd naar bed!
Ik heb het ook een aantal keer gehad. Zat ik achter de computer te werken en om 15u kon ik opeens mijn ogen gewoonweg niet meer open houden... Ben maar even een half uurtje gaan liggen en toen was het weer goed. Beste kun je er waar mogelijk even aan toegeven, zonder dat het betekent dat je de hele dag niet meer uit bed kom natuurlijk (op een gegeven moment wordt je ook moe van het moe zijn en al het slapen en wordt het zo'n vicieuze cirkel )
Weekendje zon heeft me goed gegaan. Heb het idee dat het al weer stuk minder is. Het zal er inderdaad wel bij horen, af en toe even meer moe (moeier) dan anders.