Hallo, Eind januari heb ik een miskraam gehad. Ik was zes weken zwanger. Tijdens mijn miskraam heb ik weinig bloedverlies gehad, maar er is gecontroleerd of alles weg was en mijn baarmoeder was bij deze controle helemaal schoon. Vier weken na mijn miskraam netjes weer ongesteld, maar deze was anders dan ik gewend was. Niet echt iets om mij ongerust te maken, kan voorkomen en lijkt ook wel normaal te zijn. Intussen zijn wij nu een aantal maanden verder is mijn menstruatie nog steeds heel erg anders dan voor mijn miskraam. Mijn menstruatie is veel lichter ongeveer de helft of nog minder dan wat ik gewend was. Duur is nog wel ongeveer hetzelfde ongeveer acht dagen. Voor mijn miskraam werd ik gelijk ongesteld, het begon en bloedde dan gelijk door. Nu heb ik vaak voordat ik ongesteld wordt eerst een aantal dagen dat ik een soort van bruine pap verlies. Dan breekt het wat door, maar het lijkt niet echt door te zetten zoals ik gewend was. Heb ook geen buikpijn meer, die in anders elke maand. Ook verlies ik nu ineens een doorzichtig slijm tijdens mijn menstruatie, het slijm is doortrokken met sliertjes bloed. Is het erg dan mijn menstruatie zo veranderd is?
Hallo, Nee het is niet erg dat je menstruatie veranderd is. Onder invloed van veranderingen en hormonen in je lichaam kan je menstruatie veranderen. Groetjes Ineke