Lange bobline

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hey dames,

Wat vinden jullie van een lange bobline?
    Mijn man houdt erg van lang haar en hij wil niet dat ik het korter knip;)
    Ik wil het juist graag korter omdat ik een langwerpig hoofd heb en ik denk dat dat veel mooier staat.
    Wat zouden jullie doen?
    Wie van jullie heeft ook een lange bobline of een bobline?
    Zou je een foto kunnen laten zien?

Bijgevoegde bestanden:

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Als jouw man mijn man was geweest had hij mooi pech gehad. :D Als ik iets met mijn haar wil doen, dan doe ik dat gewoon.

Maar voor tips kun je het beter de kapster vragen, die heeft daar wel kijk op of het bij jou past.

3. Metire

Metire Niet meer actief

Ik vind het superleuk staan bij een ovale gezichtsvorm!! Jammergenoeg heb ik een rond gezicht dus 'moet' ik wel lang haar hebben.. als ik jou was zou ik het gewoon doen! Het is toch jouw haar? :)

4. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ik ben het met mijn voorgangers eens.. Het is mijn haar en ik knip het zoals ik wil.. Niemand heeft er iets over te zeggen, ook mijn vriend niet..

Gelukkig respecteerd hij mijn keuzes,.. En vind hij ook dat hij niets te zeggen heeft wat ik met mijn lichaam en haar doe..

5. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Thanks voor de tip meid;)
    Ik ga morgen naar de kapper met deze foto....ik vind het helemaal leuk, ook ik heb zo'n langwerpig hoofd.....;)

6. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik ga ook weer een bobje laten knippen! Ben het lange haar weer zat en te kort vind ik doodeng en zou mij ook niet staan. Heb ook een langwerpig gezicht. Misschien vind je het leuk om hier nog wat ideetjes op te doen? Daar heb ik al leuke ideetjes gevonden
    Pinterest
    hairstyle hairstyle | Bob hair

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha ben blij dat ik je heb kunnen helpen;)
    Ik denk dat ik het ook maar ga doen:)

Enne.. mijn man zal het me niet kwalijk nemen hoor. Maar hij houdt gewoon van lang haar.

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hey die 2e is idd ook leuk!

9. liefenklein

Bekijk bijlage 357497

Zelf ga ik voor deze denk ik

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb ze laten groeien en kan er zo weinig mee....als ik die kapsels zie wil ik ook weer. Vindt het zo leuk

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
  12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik draag mijn haar vaak los of half vast maar als het dan zo waait zit het gelijk vol klitten.. met zo'n lange bobline zit het denk ik wel langer mooi.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja lang is leuk... Maar ik heb veel en dik haar en dan kun je al snel weing. Dit kapsel is dan gewoon altijd leuk:D

Oeeeeehhhhhhhhhhhh

14. Samama

Samama Niet meer actief

Behalve als jouw haar van nature naar buiten valt in plaats van naar binnen (zoals op de foto's). Dan ben je iedere dag bezig met fohnen.
    Had ik dus ook toen ik een bob had. Heb nu weer lang haar, lekker makkelijk.

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Prachtig kapsel, wordt mijn voorjaar-sexy-momma-kapsel haha!

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Het is toch echt wel mijn haar en daar heeft mijn partner weinig tot niks over te zeggen.

Hij mag dan nog zijn mening geven als ie wil, maar ik beslis toch echt wel zelf hoe ik het draag en of ik rekening houd met die mening.

En echt "kort" is het op die foto's nog altijd niet. Eerder halflang.
    Kort noem ik dat je haar echt niet voorbij je oren komt.

Ik heb een paar jaar het ietsje langer gehad dan op de foto's (net over mijn schouders). Ben nu weer aan 't sparen om het terug wat langer te hebben.
    Al heb ik ook soms wel periodes dat ik zeg van "ik laat het terug tot net boven mijn schouders knippen, dat het daarna terug een paar centimeter groeit".

17. Metire

Metire Niet meer actief

Ohh dat kapsel is echt heel erg leuk!!

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn haar valt naar binnen. Toen ik laagjes in mijn haar had viel het ook naar binnen. :)

Ik heb nog even nagedacht en jullie reacties gelezen en ik ga het gewoon doen:D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

20. liefenklein

Ik ga het ook gewoon doen! Ben vandaag ineens mijn lange haar zo zat! Komt door al die leuke plaatjes :D

Deel Deze Pagina