stoeltje voor in bad

Discussie in 'Verzorging' gestart door deesjedees, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Heeft iemand een idee.
    Mijn zoontje is nu 6,5 maanden. Hij vind in bad gaan echt heerlijk.
    Nu heeft hij tot 2 weken geleden in een ligstoeltje in bad gelegen. Hij word alleen te bewegelijk/ te sterk voor daar in te gaan. Het is gewoon gevaarlijk. Hij draait en spartelt erop los. Waardoor hij er dus bijna uitvalt. Heb dat ligstoeltje dus gauw weg gedaan. Nu kan hij alleen nog maar in bad als wij mee gaan. Ik heb op het bureau gevraagd wat hier dan eventueel voor is om hem alleen in bad te kunnen doen. Ze had het over een stoeltje, ik kan alleen stoeltje vinden vanaf 7 maanden. Mijn zoontje kan nog niet zelfstandig alleen zitten. Iemand een idee wat ik dan zou kunnen gebruiken?

2. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    Wij gebruiken een badring onder de douche. We leggen er een handdoek in zodat hj niet onderuit schuift.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook een badring ook al kon ze nog niet helemaal zelfstandig zitten... Wij hadden er één van Cotoons, die had net wat meer steun dan andere die we gezien hebben.

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dan zal ik daar toch ook eens voor kijken. Hij kan wel goed zitten in de kinderstoel met verkleinings kussen.

@ athina, waar heb jij die badring gekocht van cotoons?

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier een Vtech badring met speeldinges voorop. Hardstikke gezellig maar ik vind het ding enorm groot en niet stevig zitten. Ze zakte onderuit. Eer ze zelf goed kon zitten zat ze liever los in bad. Nagenoeg ongebruikt hier dus....

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben m gewoon in het kleine badje zitten zonder stoeltje.
    Houden hem gewoon vast en met wassen leg ik m even op zijn rugje .

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier gebruik ik ook een badring gewoon voor onder de douche. Heb wel een antislip mat gekocht en die er nog extra in gelegd. Mijn uk kan nu met verkleiner goed zitten en met het matje in de ring ook.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Deze mag op slot. Ik heb een badring gekocht.

Deel Deze Pagina