Stoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grasspriet84, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    😂 Wel met cola en chips erbij toch? 😱

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Nee joh doe niet zo gek. Met worstjes en een blik bier natuurlijk :p

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Echt niet? Ik doe niet anders. Om 8u de tv aan en hij mag er om half 6 weer achter vandaan omdat hij dan moet eten ( variërend van pannenkoeken, patat of pizza ) je denkt toch zeler niet dat ik mijn kind laat spelen, echt belachelijk. Snap werkelijk waar niet waarom kleine kinderen spelen.. trouwens. Ook geen tijd voor om met mijn kind te spelen, moet koffie drinken bij de buurvrouw en om 15.00 mijn eerste glas wijn in schenken.
    😑

Eerlijk waar, het een sluit het ander toch niet uit...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ha, een perfecte mama! Maar vaak zijn die niet zo perfect als ze graag willen denken.
    Dat jij de TV de deur uitgedaan hebt toen je kinderen kreeg, betekent niet dat een ander dat ook moet doen.

Jij doet net alsof men hun kinderen de ganse dag voor de TV parkeert!
    Terwijl dat totaal niet zo is.

TS: hier zaten onze kinderen al vrij gauw in een Ikea kinderstoel, zo'n Antilope geval met gordels en met poten waar je over struikelt :p. Op Marktplaats vaak voor een prikkie te krijgen. Handig voor aan tafel, maar ook om even je handen vrij te hebben als je aan het koken bent ofzo.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier vanaf de grond of in de box ( kon tv dan zo draaien dat ze wat zagen) of ik een maxi cosi met de hendel naar achter. Zoon zat daar sowieso in met zijn reflux na een fles. Kon hij mooi baby tv loeren en rustig zitten blijven

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    In een kinderstoel zou ik echt niet doen, ook al denk je dat het veilig is, als ze onverhoopt toch er in kunnen gaan staan (ook al denk je dat dat echt niet kan) vallen ze van best grote hoogte.

Ik zou alsnog kiezen voor een kleedje op de grond, als hij dat niet wil dan niet toch, kruipt/loopt hij lekker rond. Zo'n stoeltje was bij ons pas geschikt vanaf een maand of 15.

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

#27 Regina88, 8 apr 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2017
    Wat een beperkte gedachtegang heb jij. Weet je wat voor leuks je allemaal kan spelen met een stoel;)
    Zal ik het over je andere opmerking maar niet eens hebben...

TS, de Ikea heeft zo'n stoel van hout en stof waar je ook een beetje in kan wegzakken. Je hebt ze in volwassen modellen, maar ook in kinderformaat. Kan ff niet googlen op m'n mobiel, maar het is zo'n model
    Wat ze al jaaaaren in het assortiment hebben. Toen ik nog een klein meisje was.
    Misschien iemand die weet welke ik bedoel die geen gammele telefoon heeft :D

Edit; Kindermeubels - Baby- en kinderproducten - IKEA toch gelukt. Ik had het over de poang, maar ik zie ook andere kinderfauteuils en een zitzak tussenzitten ;)

8. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik ken ze idd. Alleen heb ii nu zon zachte stoel gekocht en die lager bij de grond. Als hij nu al voorover kukelt dan is dan bij zo'n stoel hoger en valt hij harder. Hij snapt niet hoe hij goed uit de stoel kan komen.

Iemand een idee hoe ik hem hierbij kan helpen?

9. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Maxicosi past hij niet meer in en ligt hij ook niet lekker meer in. De wipstoel is dan confortabeler alleen wordt dit een beetje link omdat hij omhoog komt om te zitten en zich dan opzij of voorover laat vallen. Met een wipstoel vind ik dat wat eng.

Op de grond zetten heb ik geprobeerd, maar dat vindt hij helemaal niks. Hij staat veel aan tafel en kijkt dan naar de tv. Vind ik opzich prima, maar dan staat hii wel vrij dicht op tv en een stoeltje kan ik er verder vanaf schuiven. Zo was mijn gedachtegang zeg maar 😊

10. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Bij die lage fauteuilltjes gebeurd het vaak dat ze er een keer of wat uit kukelen. Maar na een paar keer hebben ze dat gewoon door hoor, al doende leert men ;) :D
    En ze zijn zo laag bij de grond dat het ook niet zo heel ernstig is toch? Misschien nog even op een kleedje zetten voor een iets zachtere landing?

11. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik neem aan dat kinderen ook meerdere malen op een dag moeten eten.
    Mijn kids zitten dan op een stoel aan tafel ook mijn kleine meisje.
    Op de grond laat ik ze niet eten.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze bedoelt niet een kinderstoel maar een ander stoeltje.

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.655
    5.697
    113
    Je hebt t8ch ook een kinderstoel die ook een tafeltje heeft er onder. die hadden wij vroeger ook. Dan kun je hem verkleinen en bij de tv zetten.

Ps ik zou willen dat mijn dochter het geduld heeft voor de tv :D even een rust momentje :p

14. Ballon

Ballon Niet meer actief

Is dit niks?

Bijgevoegde bestanden:

15. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij hebben de poang ook. Is leuk voor bij de tv va 1,5 a 2 jaar. Maar niet om op te eten.

16. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Heb besloten dat ik het even bij het zachte stoeltje hou. Het is vallen en opstaan en als hij valt is het niet van een echte hoogte.

Hou de wipstoel nog wel bij de hand. Nagels knippen doe ik voor de tv, omdat hij anders gewoon niet stil zit. In de wipstoel ligt hij dan lekker rustig. Geen pan met die benen die er zover uitsteken, maar dat maakt niet uit 😂

17. shoshana

shoshana Niet meer actief

Waarom zit hij niet gewoon op de bank?

18. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Omdat hij nog geen gevaar kent en zich zo van de bank laat vallen. Hij 'kruipt' van de bank. Is al meerdere keren gebeurd dat ik hem net kon grijpen.

19. shoshana

shoshana Niet meer actief

Oke dat is indderdaad niet zo handig dan. Misschien kan je nog een zitplekje met kussens op de grond maken.

Deel Deze Pagina