Wat vinden jullie? Graag jullie mening over zowel het keukentje (dus goede kwaliteit/stevig etc) en of het leuk is voor een jongetje? Wij zitten er namelijk aan te denken dat keukentje te kopen voor Sinterklaas.
Houten keuken van Ikea is sowieso leuk, van goede kwaliteit en stevig. Als je zeker weet dat je zoontje het leuk vindt en er geinterreseerd in is zou ik het zeker aanschaffen. Ons zoontje speelde laatst ook op verjaardag van het buurmeisje met haar keuken, maar geen idee als ik hem koop of hij dan ook nog voldoende geinterreseerd is. Lastig vind ik dat altijd want heel goedkoop is het niet. Ook zeggen mensen dat het 'meisjesspeelgoed is'. Ik deel die mening zeker niet, maar het staat wel in speelgoedboekjes altijd tussen de meisjesspeelgoed.
Nou daar trek ik me sowieso niks van aan.. Als hij zelf komt vragen om een pop krijgt hij die ook zo van me! Wordie heus niet raarder of iets van. Het is alleen jammer dat er bijna alleen maar meisjeskleuren op de markt zijn. En erg prijzig! Maar op MP staan genoeg gezocht advertenties, dus raak hem dan wel weer kwijt als hij t niks vind denk ik..
Oeee, heb altijd zo`n hekel aan dat soort op merkingen he? Waarom zou een jongen niet met een pop mogen spelen, of met een keukentje. Mijn man roept afentoe ook van dat soort dingen. Bah, alsof je kind er anders van word. Hier is om eerlijk te zijn wel eens hommeles over geweest. We gaan nu tussen door. Als ik makeup op sta te doen, dan vraagt de oudste ook van Mamma verven? Ja, mamma verven. Maik ook verven? Ja schat kom maar hier. Mamma jou ook even verven. Dan doe ik hem lekker een paar vegen oogschaduw over de wangen. En het joch is het komende half uur COMPLEET gelukkig. Wat kan er nu erg zijn aan zo iets.
Hahaha, ow heerlijk! Zo ben ik dus ook he.. Mama lippenstift op? Ja mama lippenstift op.. Owwww Mike ook lippenstift! En dan krijgt hij ook lippenstift, lekker belangrijk toch haha! Als hij daarmee gelukkig is. Alleen inderdaad vind manlief dat soort dingen minder, maar die heeft gewoon een complex door zijn eigen moeder. Die mocht alleen met auto's en gereedschap spelen.
Alleen inderdaad vind manlief dat soort dingen minder, maar die heeft gewoon een complex door zijn eigen moeder. Die mocht alleen met auto's en gereedschap spelen.[/QUOTE] Hahahaha, dat vermoed ik dus ook. Als jong meisje speelde ik ook liever met het gereedschap van mijn vader. Mijn moeder vertelde me ooit een stukje dat ik eens een keer echt() kinder gereedschap kreeg. Een mini hamer en zaag en zo. Waarop ik met een zucht zei, he mamma eindelijk echt gereedschap.
Bedoel je de "duktig" keuken, van ikea. Ik vind hem geweldig, leuke neutrale kleuren alleen wel vrij prijzig( 99,95). Ik overweeg hem wel te kopen voor als onze dochter 2 wordt in februari, daar kan ze dan nog jaren plezier van beleven. Voor een jongen kan die ook prima vind ik hoor. Een 'Topchef' in de dop
Heel leuk keukentje, zag het laatst staan bij de ikea en mijn zoon stond er al meteen bij te "koken" dus ik denk er ook over na om het cadeau te doen op sinterklaas.
Leuk keukentje! Wij gaan hem waarschijnlijk ook voor mijn zoontje kopen, hij wordt 2 in januari. En ik vind ook totaal niet dat keukentjes alleen voor meisjes zouden zijn. Meeste chef-koks zijn ook mannen!
Dat roep ik dus ook altijd, als mijn zoon weer eens een aardappel vermoord!!!! Maar mijn man blijft bedenkelijk kijken. Ach nou ja, als het zo door gaat weet ik in elk geval zeker dat hij voor zijn eten kan zorgen als hij ooit op zich zelf gaat wonen.
Hahaha, wat een leuke reacties! Echt fijn! Nu hopen dan dat hij op voorraad is, want schijnt dus enorm populair te zijn. We wilde eerst voor een plasticvariant gaan a la 40/50 euro maar ben bang dat onze Bob de Sloper die zo kapot heeft.
Wij hebben deze, niet van Ikea maar van de houten speelgoedwinkel. Het grappige is dat niet alleen de jongste (die kreeg 'm voor haar 3e verjaardag) maar ook haar broers van 7 en 9 zich ongeveer staan te verdringen om ermee te mogen spelen
En ik wou dus nog zeggen: hoezo meisjesspeelgoed... Onze jongens hebben meer met de poppen gespeeld dan hun grote zus... (maar jongste is een echt poppenmoedertje )
Ja ik heb natuurlijk geen dochter, dus daarom kent mijn zoontje ook niet echt het fenomeen poppen + accesoires.
Onze dochter krijgt 'm ook volgende week voor haar verjaardag .. Hartstikke leuk !! Zou niet weten waarom het niet kan voor een jongen ..
Mijn dochtertje krijgt hem voor haar 2e verjaardag over een maand. En jongens kunnen daar toch net zo goed mee spelen? Het is inderdaad een prijzig keukentje, maar ik heb eerst zon vreselijk lelijke hello kitty variant gekocht en deze was binnen een week gesloopt. Dus dat schiet ook niet op
Onze zoontjes kregen een iets grotere plastieken keuken voor hun verjaardag van mijn moeder en stiefvader. Vonden ze helemaal super. Maar die houten keukentjes vind ik ook super maar niets voor onze jongens gezien ze nogal graag kloppen met dingen en dat heel erg veel lawaai maken.
Hmmm, in ons gezin zou een keuken JUIST jongens speelgoed zijn, aangezien mama verbannen is uit de keuken en papa altijd kookt. Ik kom echt niet verder dan diepvriespizza in de over schuiven, haha. (nou vooruit: mosselen maak ik ook zelf klaar, want die lust manlief niet. Maar voor de rest bestaat een door mij 'gekookte' warme maaltijd uit soep en afbakbroodjes met knakworst, haha.) Ik vind het zeker kunnen hoor. Ga maar eens kijken in de 'poppenhoek' of 'huishoek' in een kleuterklas. Daar verdringen meisjes EN jongens zich voor. Alle kinderen vinden het geweldig om 'grote mensen' na te doen. Zo'n keuken past daar prima bij. Ze hebben bij Ikea ook van die leuke pannetjes en nepeten enzo. Maar ik vind het inderdaad wel een duur ding!