Wij hebben precies dezelfde combi, maar Yoran heeft nog niet in de stoel gezeten. Maar het wordt dus strak, want Yoran is niet een mager beebje. Kun je even laten weten of de schoenmaker dit kan fixen? Dan kunnen wij dat evt ook doen. Jullie kleintjes zitten dus al in de stoel. Kunnen ze uit zichzelf al goed rechtop zitten? Ik heb de stoel van het weekend in elkaar gezet en er lijk mij zoveel ruimte te zitten, dat hij opzij gaat vallen. Hoe is jullie ervaring? Ik zal het gewoon morgen is proberen. groetjes, Natasja2
ik heb ook de kruidvat stoel, en deze stoelverkleiner: deze is wel een beetje te smal voor het model stoel volgens mij, maar ik heb gewoon gaatjes gesneden in het plastic waar de riempjes door zouden kunnen en dat gaat prima. ziet er ook niet lelijk uit of zo. en het scheurt ook nog niet uit.
Nog even terugkomend op de Kruidvatstoel met verkleiner. Gisteren heb ik Yoran even in de stoel gezet, maar hij verzuipt er nog in! Hij is bijna 6 maanden en niet de kleinste, maar het blad komt ongeveer tot aan zijn nek! Dat had ik niet verwacht. Ik zie het ook voorlopig niet gebeuren dat hij erin kan zitten voor zijn hapjes. Ik had er wel op gerekend dat ik hem met handdoeken vanaf de zijkant moest steunen, dat hij niet opzij valt. Maar dit is een ander probleem. Mijn moeder heeft een kinderstoel van 15 euro van de Ikea en daar past hij perfect in. Daar zit hij juist lekker vast in, dat hij ook niet opzij kan vallen. Hoe lossen jullie dit op? Ik heb er al aan gedacht om een kussen onder z'n billen te leggen, dat hij wat hoger zit. Maar het is toch een stoel voor mensen van 0-80 jr (bij wijze van spreke)? Ik hoor graag jullie ervaringen groetjes, Natasja2
Ik gebruik het ook niet meer omdat ze erin verzoop inderdaad, gleed continu weg. Dus hebben we chicco polly stoel gekocht en daar zit ze heerlijk in. Ik bewaar de kruidvatstoel voor later of bij 1 van de oma's.
Ik heb ook de kruidvatstoel en de verkleiner van Bebe jou. http://www.bebe-jou.nl/index.php?option ... uct_id=652 Deze verkleiner is open aan de zijkanten, dus ik kan de riempjes onder de zijsteunen door steken. Dat gaat prima, zit niet te strak. Beetje moeilijk uitleggen..
hier ook de riempjes gewoon over de verkleiner vast gemaakt... maar hier een meissie wat er zo uit klimt...... ongeact of er riempje zit of niet.