hoi vraagje wanneer mogen ze onder een dekbed.mijn zoontje kruipt onder de dekens uit omhoog en heeft t ijskoud en slaapt ie wel een keer onder de deken dan wort t nu te koud. wat is raadzaam???? ook ligt ie veel op ze knieen met kont in de lucht te slapen hahah boven de deken uit
slaapzak achterste voren aantrekken? Zo kreeg ik mijn slaapzak ook aan. Tijn is 1 jaar en ligt sinds deze week onder een dekbedje.
Mijn dochter heb ik sinds kort onder een dekbedje. maar inderdaat slaap zak achters voren. kan ook helpen
Mijn dochter is 1 1/2 jaar en slaapt sinds een paar dagen onder een dekbed! Ze vind het heerlijk en gaat er meteen lekker onder liggen!
Er zijn ook slaapzakken waar de sluiting goed van weggestopt zit, bijvoorbeeld aan de onderkant. En dan kun je de onderkant ook nog onder het matrasje stoppen. En de rits extra vastzetten met een veiligheidsspeld? Lijkt me niet dat jouw probleem opgelost is met een dekbed.
Ik zou gewoon je gevoel volgen, ik denk dat je als mama zijnde heel goed kan bepalen of jouw kindje al onder een dekbed kan slapen . Milan slaapt al heel lang bij ons in bed, en dus ook onder een dekbed. In het begin legde we hem hoog in het bed en gingen wij wat lager liggen, maar inmiddels wil meneer op dezelfde hoogte liggen als wij, dus hij ligt dan ook onder 't dekbed. Geen problemen hier! Ik denk echt dat een kindje van 21 maanden prima onder een dekbed kan (en ja, ik weet dat 't afgeraden wordt).
nou appeltje lorenzo slaapt ook in een slaapzak waarvan de rits aan de onderkant zit,is slaapzak van de hema en ik stop voeteneinde ook altijd onder het matras en geen problemen met draaien terwijl lorenzo nooit stil ligt haha
Heb Lena ook met een maandje of 11 (?) onder een dekbedje gelegd omdat ze zich steeds onder de dekens vandaan wurmde en omdat ik het idee had dat ze niet warm genoeg waren (we woonden in een heel koud huis toen) Met het dekbedje sliep ze gewoon veel rustiger. Denk dat je gewoon zelf moet uitmaken of je het vindt kunnen. In veel landen om ons heen is het helemaal normaal om je (jongere) kindje onder een dekbed te leggen...
ik heb gewoon een dekbed overtrek maar dan het dekentje erin, en ze heeft 's nachts ook een slaapzak om. Nu is mijn meisje natuurlijk wat jonger, maar ik vind dit ideaal.
Misschien een stomme vraag hoor, maar wat is het verschil? Als je kindje onder een deken uitkruipt.. dan heb je dat toch bij een dekbedje ook? ..tenminste, lijkt mij. Het voordeel met een dekentje vind ik zelfs dat je het lekker strak in kunt stoppen!
hier sliep meneer altijd bovenop de dekens en lag dus al vrij snel in wintertenue... tot ik de tip kreeg om een dekbed te proberen. Zelf was ik niet voor, want hij is anderhalf. Maar omdat het steeds kouder werd, toch 1 gehaald en je gelooft het niet, hij wordt keurig wakker zoals we hem ingestopt hebben. Hier was het tegen mijn gevoel in toch de juiste beslissing.