Alternatief voor Lodger wrapper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Het is toch te gek voor zo'n doek zo'n prijs te vragen, zelfs op marktplaats gaan ze vaak nog weg voor 35 euro en dan heb je weer zoveel verzendkosten. :confused:
    Nu zie ik bij HEMA en H&M ook wel dikkere doeken liggen maar helaas zonder klitteband en "mutsje".
    Kent iemand een goed en betaalbaar alternatief?

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik vind ze ook zooo leuk maar inderdaad erg duur. Voor mij gaat de lol er vanaf als dingen zo vreselijk duur zijn.

Ik volg de topic :)

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Een paar weken terug kreeg je bij een abonnement op kinderen de Lodger Bunker.
    Ik heb de wrapper wel gekocht, want ik vind hem zoooo leuk. Maar wel duur inderdaad.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    In mijn album staat een andere wrapper... deze is ook te koop bij prenatal zag ik vanmorgen...

5. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Ik heb de babynomade gekocht. Ideaal! Mijn dochters hebben hem al op hun poppen uitgeprobeerd. Hij kost nu 49,95 euro bij de geboortewinkel. Ik heb hem al gewassen en in de droger gehad en hij blijft superzacht.

6. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Ik heb laatst bij de kruidvat een wikkeldeken van bambino geloof ik gekocht voor 10 euro ongeveer. Is van fleece en heeft een klittenbandsluiting en een mutsje. Weet niet of ze ze nog hebben...

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb 2 Bunkers van Lodger. Voor mij iedere cent waard!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja die bunker heb ik ook. Toen tweedehands gekocht en die vind ik ook echt super handig.
    Maar..de wrapper gebruik je niet zo lang en dan vind ik het best duur.

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb een wrapper via marktplaats gekocht. voor 40e, incl. opsturen, en je ziet niet dat hij gebruikt is (was ie ook bijna niet, wegens te laat gekregen).

weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben, want het is een veelzijdig ding: inwikkeldeken, jasje voor in de wandelwagen, speelkleed. vind het het geld wel waard.

ik vind ze ook niet te vergelijken met goedkopen wikkeldekens van de prenatal bijv; dat zijn van die hele dunne dingetjes, die ook nog heel zweterig schijnen te zijn. de lodger wrapper is van een heeeele mooie kwaliteit. en tsja, dat betaal je dan ook.

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Nou een bunker heb ik niet nodig, ik heb al een voetenzak, en die ziet er ook veel meer uit alsof ie het geld waard is.

11. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bedankt al voor de reacties, ik ga al eens bepaalde kanten op speuren. ;)

12. Eendje77

Eendje77 Lid

28 jan 2008
    68
    0
    0
    Hoi,

Als je handig bent (of een handige schoonmoeder hebt zoals ik) kan je ook zelf zoiets maken. In de nieuwste knippie baby staat een patroon. Mijn schoonmoeder heeft er een voor ons gemaakt en wij zijn er superblij mee! Kan je ook zelf kleurtjes en stof uitkiezen.

groetjes Eendje

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Eendje: daarom staan de maten ook bij de wrapper in mijn profiel... ;) iemand heeft deze in zelfde smaak gemaakt...

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb tijdens de 9 maanden beurs 1 gekocht, geen echt, merk weet ik zo niet. was maar 25 euro, heerlijk dik.

en bij babydump 1 delfsblauw, erg leuk niet zo heel duur, maar fijne stof

15. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ik heb er vandaag eentje bij de prenatal gehaald, voor 9,99... Erg fijne stof vind ik zelf... binnenkant katoen, buitenkant fleece en met bevestigingspunten en mutsje.

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Laatst idd bij het Kruidvat, die heb ik ook gekocht. Maar de kwaliteit is wel stukken minder hoor, is gewoon polyester fleece en de Lodger Wrapper (die ik ook heb) is veel dikker en blijft veel mooier.
    Maar je hebt gelijk dat ze verschrikkelijk duur zijn.

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik heb de wrapper van Snoozebaby echt heel handig ding lijkt mij en ziet er erg leuk uit en die is 30 euro scheelt toch aardig wat met de lodger en deze kan ook in de maxi cosi dat was voor mij een must.

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn moeder is hier op het moment mee bezig! Ik hoop dat ik hem ook fijn ga vinden!

19. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Die lijkt mij ook prima! Er zitten ook leuke labeltjes aan!
    Is het sluiten van de doek ook makkelijk?
    Dat gaat met een label las ik...

20. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Wat is nu nog maar het verschil tussen de Lodger Wrapper en de Lodger Bunker? :oops: ik heb 1 van de twee gekocht voor in de wandelwagen straks. Deze werd me aangeraden als zijnde lekker warm voor in de winter.. het is vrij dik materiaal. Ik heb de verpakking niet meer en nu weet ik niet meer welke van de twee ik nu heb :oops: Heeft een rib uit mijn lijf gekost (70 euro) maar als het echt zo'n handig ding is.....

Deel Deze Pagina