Mijn ouders willen ons uiteraard weer een kraamkado geven als onze tweede straks geboren wordt. Dat mag wat kosten: voor Thirza hebben we een spiegelreflex-camera gehad, (dan wel in combi met onze beide verjaardagen en een deel nog zelf betalen). Nu hebben we alles wat we voor een baby nodig hebben allemaal al wel in huis. Dus wat vraag je dan? Iemand leuke ideeen?
Ik lees mee! Bij dochterlief hebben we van mn ouders de kinderwagen gekregen, dit keer hebben ze een klusjesman langsgestuurd om de nieuwe kinderkamer te maken ( vloer leggen, behangen, radiatorombouw etc, incl materiaal ! )
Van mijn schoonouders hebben we vorige keer de kinderstoel gekregen en die hebben we nu weer gevraagd. Van mijn ouders kregen we de stoffen inrichting van de babykamer en een flink geldbedrag. De babykamer staat deze keer al klaar dus hebben we een leuk water-buitenspeelding voor de oudste gevraagd. Omdat de jongste in de zomer geboren wordt en alles heeft wat hij nodig heeft dachten we dat het leuk zou zijn om de oudste eens extra in het zonnetje te zetten, letterlijk en figuurlijk . Hij heeft dan wat afleiding omdat ik toch minder tijd aan hem zal kunnen besteden en voelt zich hopelijk nog steeds erg belangrijk.
Ik vind elke keer dat jij al zover zwanger bent, al ruim 32 weken zeg! Maar dan bedenk ik me dat we maar 2 weken schelen.. Haha...
Dingen die niet nodig zijn, maar wel erg leuk, zoals een co-sleeper, een schommelstoeltje, of idd een leuk buitenspeeltoestel. Of een abbo op de dierentuin oid.
Vorige keer heb ik geld van mijn schoonmoeder gekregen denk deze keer weer. Vraag trouwens aan anderen cadeaubonnen van de Prenatal, etos en de Hema. Misschien een idee voor andere dames?
Op het geboortekaartje wil ik idd als kadotip cadeaubonnen zetten, maar mijn ouders zullen ws rond de 300-400 euro wel uit willen geven en dat vind ik toch minder leuk om in geld te krijgen... Speeltoestel hebben we weinig ruimte voor hier, fietskar zelfde probleem eigenlijk, (onhandige schuur, waarbij dat lastig past). Kinderkamers zijn klaar, baby komt in de oude kamer van ons dochtertje, waar we dus verder niets aan gaan doen dan het ledikantje er weer inzetten Abbo op de dierentuin is nog wel leuk idd, zijn hier in de buurt wel een paar opties die leuk zouden zijn Maar dat zou dan pas later in moeten gaan, want zie mezelf de eerste tijd en midden in de winter daar niet rondwandelen Meer tips zijn welkom, als je nog dingen hebt die duurder zijn en waarvan je zegt: DAT was echt handig/fijn om te hebben toen nummer 2 kwam, houd ik me aanbevolen...
Ik denk dat het er zowiezo aan ligt wat je momenteel hebt. Bvb je hebt een wandelwagen waarvan je de bekleding kan veranderen of een eetstoel of relax, Een ander kleurtje is altyd leuk en handig. Mss had je nog geen babycooker die van Beaba zijn echt goed. Een wiegset bekleding met hemel enzo. Mss een meerijdplankje? De Graco sweetpeace vind ik heel mooi en gezellig voor de beeb. Of het doopsuiker? Mss een dubbele buggy? Pretpark ABO? Je kan hun natuurlijk ook vrije keus geven dan ben je echt verrast
Haha, ja, m'n ouders vroegen het juist aan ons omdat ze het zelf niet weten Maar ik weet het dus ook niet en mijn man al helemaal niet... Andere bekleding voor wandelwagen enzo vind ik zonde: wat we hebben is prima, dat ga ik niet veranderen
Bakfiets met opvouwbare bak. Hebben jullie al een easybase? Triptrap met newbornset? Fotoshoot voor het hele gezin of voor de zusjes?
Die easybase en de triptrap-set zijn idd wel goeie tips! Zie op de site dat ze paarse trip-traps hebben: gaaaaaaaf! Kan kleine beeb meegenieten als we hier aan tafel zitten, da's best fijn, zeker als de kids van manlief hier zijn en we met 3 kids dus aan tafel uitgebreid zitten te eten Thanks, eens zien of mijn man daar ook zo enthousiast van wordt