Ik denk dat ik Niels gisteren voor het eerst echt heb zien lachen ! Wanneer deden jullie beebs dat voor het eerst & hoe weet je dat het een echt lachje is en geen 'stuiptrekking'?
Ja idd., dat is moeilijk te zeggen... Amy begon al best vroeg te lachen, maar is het dan ook echt een lach?!
ssgerundt@ verkeerde topic Anne lachte echt bewust voor het eerst toen ze 7 weken was daar voor met 1 maandje waren het lach stuipjes
Ik heb Jesper voor het eerst zien lachen met 4 week. Kon het eerst niet geloven, maar zag op internet dat baby's gemiddeld voor het eerst lachen 46 weken na conceptiedatum, aangezien Jesper bij 42 week is geboren kwam dit dus wel overeen.
mijn tweede zoontje begon bewust met een lach rond 4 weken ook echt elke keer wanneer je hetzelfde gekke ding deed dus overduidelijk geen stuiplachje
Als Marleen lacht, dan lachen haar ogen mee, dus wij zagen gelijk, dit is een echte bewuste lach. Dat deed ze zo met 7 weken. Marleen was ruim 2 weken te vroeg, dus dat klopt dan wel met die 46 weken na conceptiedatum.
civan glimlachte toen hij zo n maand oud was. en zijn eerste echt lach met geluid was toen hij 6 weken oud was.
hier een echte lach met 4 weekjes. geweldig was het zijn hele gezichtje lachte mee en hij had een grote twinkeling in zijn ogen! joyce