Stoep sneeuwvrij maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Nic1976, 24 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Maak jij je stoep voor je huis schoon?

1. Ja

2. Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Geweldig :)

Dan doen de gemeentes hier toch hun best om dat geheim te houden :)

Maar dan nog is het zoals hierboven gezegd werd: ik vind het een kwestie van attent zijn voor passanten.

tuc vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ben ik met je eens, daarom een mooi geveegd stoepje hier;)

Shakes vindt dit leuk.
  3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit en dan met name ook voor de post/pakket bezorgers etc. Waarvan ik toch wel wil dat ze mijn brievenbus bereiken.

Shakes vindt dit leuk.
  4. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Mij boeit een slee echt niet, maar wel de oudere mensen en gehandicapten die ook veilig de stoep op willen. Wij vegen het dus netjes, net zoals heel veel buurtjes. Nu wonen wij wel aan een doorlopende straat naar de winkels dus de gemeente zelf veegt het dan ook schoon.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij wonen op een woonerf ('pleintje') dus hier hebben we geen stoep. Ik heb wel de oprit schoongemaakt tot aan de voordeur. Weet eigenlijk niet zo goed waarom :roflmao: Voor onszelf hoeft het in ieder geval niet. Dus... voor de postbode ofzo? En voor het geval mijn schoonouders langskomen, schoonmoeder is slecht ter been.
    Bij één van de buren heb ik ook over een paadje gemaakt tussen zijn carport en voordeur. Hij heeft een knieblessure. Ik zag toevallig dat hij met de auto weg was, dus dat leek me wel fijner thuiskomen voor hem.

In ons vorige huis maakte ik altijd de helft van de stoep schoon. Dan kun je dus op een schoon stuk lopen, maar je kon er ook nog met de slee langs.

6. Maaike89

Maaike89 Lid

27 dec 2018
    68
    15
    8
    Vrouw
    Het hangt een beetje van de weersverwachting af. Als het bijna gaat dooien laat ik de natuur z’n werk doen. Maar als ik tijd heb maak ik het wel even schoon.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, ik moet aan mijn vorige bericht inderdaad wel eerlijk toevoegen dat het weerbericht bij mij ook een rol speelt.

Deel Deze Pagina