ik ben niet zo van het lange haar bij jongetjes bijvoorbeel alla Wouter Hamel! Ben toch wel meer van de kuifjes,hanekammetjes en stekels bovenop. Denk dat het van engeltje23 aardig bij ons in de buurt komt. Onze eerste knipafspraak is vrijdag met precies 9 mnd.
@Sydney, beide foto's zijn mijn smaak! (de 2e even buiten beschouwing gelaten met dat statische ) helemaal leuk! Maar die eerste lukt nog niet, daar heeft hij nog te weinig haar voor. Maar dan moet ik het dus laten groeien. De 2e foto is voor nu wel leuk. Lekker wild en stoer! Ik vind zac efron in zijn jonge jaren wel een leuk kapsel hebben. @engeltje, wat een stoer mannetje heb jij zeg! Leuk die kuif. Voor Kyan wil ik het nog wat langer laten bovenop. Wat Oxbow en Koon zeggen ongeveer. Koon heb jij geen foto van je knul? @giraffe en ikdus, julie kunnen helemaal los gaan met staartjes en speldjes enzo. Leuk! Jammer dat je geen foto plaatst, maar ik begrijp het wel hoor @Douglas, wouter hamell? Die moet ik even googlen
Hier hetzelfde kapsel voor mijn zoon! Erg makkelijk.. Of het valt gewoon plat naar beneden, of een hane kammetje / Kuifje. Kuifje is favo hier,dat staat hem het liefst.. Mijn zoontje is alleen wit blond dus zijn haar valt al minder op,vandaar ook Kuifje..
Is wel leuk ja. Alleen heeft je zoon daar nog te weinig haar voor . Maar ik zou echt opscheren aan achterkant en zijksnt en dan boven een stukje eraf. Zodat je het lekker wild kan doen. Maar ook plat of een kuifje
Ja daar heeft hij nog veel te weinig haar voor Bovenop moet er eigenlijk ook een stukje af, nu valt het steeds plat. Dusss Matje weg, zijkant wat korter en bovenop langer zodat het wild kan. En toch vind ik zo'n 1e knipbeurt wel spannend!
Wat een leuke kapsels komen er voorbij. Die kale plek heeft Thomas ook heel erg gehad. Die ging pas weg nadat hij met 8 maanden zelf ging zitten en niet meer liggend speelde. Dit was Thomas na de tondeuse (ik denk rond de 6 maanden) en dus ongeveer 7 maanden verder een hele bos haar wat ook nog een keer geknipt is tussendoor.